Главная > Досвід > Маркетинг > Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж)
Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж) Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж)

Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж)

МаркетингНовиниФоторепортаж
16.06.2017 0
Свято пива власного імпорту Сільпо BeerMasterDay пройшло вже вдруге: більше 130 сортів пива 29 пивоварень, велика дегустаційна програма, тисячі гостей, а також розіграші призів... Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж)

Свято пива власного імпорту Сільпо BeerMasterDay пройшло вже вдруге: більше 130 сортів пива 29 пивоварень, велика дегустаційна програма, тисячі гостей, а також розіграші призів і сувенірів.

Як зібрати на одному майданчику тисячі українських любителів пива, пивоварів з усього світу, познайомити покупців з представленим у магазині асортиментом, підвищити культуру споживання пива і при цьому ще й влаштувати свято для персоналу та гостей? Сільпо вже вдруге поспіль блискуче справляється з поставленими перед собою завданнями, організовуючи і проводячи виставку крафтового пива BeerMasterDay. Як і торік – розмаїття сортів, пивні екскурсії, лекції з історії пивоваріння, презентації нових сортів від власників і головних технологів, а також багато-багато іншого. Rau.ua побувала на BeerMasterDay – 2017 і підготувала докладний звіт про подію.

Довгоочікуване для українських пивоманів свято пройшло в суботу, 17 червня, у галереї Д12, що в Києві на вулиці Десятинній. Про подію сповіщала велика розтяжка прямо над входом до галереї, хоча, напевно, це було і не обов’язково. Про місце і час проведення BeerMasterDay всі охочі могли довідатися заздалегідь із Facebook або сайтів Fozzy Group.

Уже одразу біля входу відвідувачів дружелюбно зустрічали усмішки хостес, ряди пляшок пива рідкісних в Україні сортів, широкий асортимент фірмових келихів та інших сувенірів. Тобто навіть якщо не вийде знайти в супермаркетах сорт напою, що сподобався, можна згадати його смак, потягуючи з келиха щось традиційніше: Рогань, Чернігівське або Львівське. Або все-таки зважитися, і купити продукцію невеликих пивоварень, яких в Україні з кожним роком стає все більше.

Для журналістів, які прийшли трохи раніше офіційного відкриття BeerMasterDay, екскурсію провів Семен Хомусько, керівник департаменту власного імпорту Сільпо і один з ідейних натхненників фестивалю.

Поки головний зал, де стояли стійки, і тераси, на яких планувалося розміщення гостей свята, були порожніми, персонал закінчував останні приготування. На перший погляд можна було вже починати, але відвідувачів на територію свята ще не пускали. Врахувавши помилки минулого року, коли «посадкових місць» на всіх не вистачило, організатори значно розширили гостьові зони. І, як згодом виявилося, були більш ніж праві.

Компанії, які представили на BeerMasterDay свої творінння (а інакше багато сортів пінного напою назвати і не вийде), проводили останній інструктаж співробітників і уважно дивилися, чи нічого не упущено.

До речі, крім безлічі закордонних видів пива, що випускаються, зокрема, і обмеженим тиражем, на святі були представлені й вітчизняні сорти: від броварень ПРАВDА і VARVAR. Забігаючи наперед, можна сказати, що відвідувачі BeerMasterDay оцінили їх по достоїнству: близько стійки українських пивоварів завжди збиралася неабияка черга.

А самі пивовари уточнювали, у чому особливість того чи іншого сорту продукції, як кожен з них готується, скільки і в якій тарі витримується, а також ділилися безліччю інших подробиць, небайдужих істинним любителям хмільного напою.

Також була нагода поспілкуватися з майстрами крафтового пива з Бельгії, Іспанії, США та інших країн, які спеціально приїхали на захід. Вони охоче відповідали на запитання, розповідали легенди та історії різних сортів і ділилися секретами виготовлення пінного напою.

І неодмінно наполягали, щоб слухачі скуштували саме їхнє пиво, розхвалюючи його на всі лади. Незважаючи на найхимернішу суміш мов і акцентів – одночасно можна було почути англійську, українську, французьку, іспанську, російську та німецьку – всі один одного чудово розуміли. Любов до пива об’єднує!

Поки пригощатися пивом приходили одиниці, бармени посміхалися і допомагали створювати атмосферу свята. Можна тільки уявити, як їм довелося пізніше, коли біля стійки одразу опинялося пару десятків спраглих жаданого пива цінителів.

До прийому гостей готувалися не тільки бармени, які за класичною традицією протирали і без того найчистіші келихи, але й кухарі, які вже починали розкладати нехитрі харчі – пакети з fish&chips.

Поступово спраглі пива кияни просочувалися в приміщення, обирали напій до смаку і зі зручностями розташовувалися на гостинній терасі. Офіційно BeerMasterDay починався об 11 годині ранку, і частина людей прийшла до відкриття із завидною пунктуальністю.

Більшість з них не поспішали з вибором, вважаючи за краще уважно вивчити запропонований асортимент і замовити саме той сорт пива, який найбільше до душі саме в цей час доби. Благо вибирати було з чого – майже 140 видів пінного напою, причому значна частина з них була представлена в Україні вперше.

Визначившись з вибором, цінителі, не відкладаючи справи в довгий ящик, одразу ж бралися за дегустацію. Пиво було на будь-який смак – від найлегшого лагера до Imperial Stout і бельгійського винного пива, яке витримується в бочках з-під мадери й бренді.

Утім, частина гостей вирішила спочатку виконати «обов’язкову програму» – зробити пам’ятні фотографії в фотозоні. Їх було три в головному залі, а додаткові – для любителів свіжого повітря – на терасах.

Окрім різноманіття пива, розважати гостей були покликані й аніматори, одягнуті в костюми героїв з екранізації книги «Аліса в Країні Чудес» режисера Тіма Бертона. Вони з однаковим успіхом зображували як злих персонажів…

…так і добрих.

Присутність акторів не випадкова – адже багато хто прийшов на BeerMasterDay всією сім’єю, навіть з маленькими дітьми. Щоб юним гостям свята не довелося нудьгувати поки дорослі втамовують свою спрагу, для них приготували спеціальний дитячий куточок, де й працювали вже згадані аніматори. Утім, судячи з усього, в атмосфері загального пожвавлення і радості діти відчували себе як риба у воді, і аж ніяк не поспішали приєднуватися до своїх однолітків у дитячому куточку.

Тим паче, що організатори подбали не тільки про їжу духовну (у цьому випадку йдеться про пиво), а й про тілесну – різноманітної їжі вистачало. Причому догодили як переконаним вегетаріанцям, для яких приготували картоплю, овочі-гриль і салати, так і тим, хто не уявляє кухоль доброго пива без баварських ковбасок або смажених свинячих реберець. І, звичайно, мідій по-бельгійськи, які запам’яталися ще з минулого року.

Відвідувачі по достоїнству оцінили зусилля кухарів і біля кас швидко вишикувалися довгі черги.

Чистоту і порядок на території BeerMasterDay забезпечували співробітники партнера Асоціації рітейлерів України – провідної facility-компанії України SHEN. З огляду на кількість гостей і залишене ними сміття, роботи вистачало.

За доброю традицією, протягом усього заходу ведучі раз у 15-20 хвилин розігрували різні призи: футболки, кепки, чашки, подарункові келихи пива й багато іншого. Для отримання подарунка треба було правильно відповісти на одне з нескладних запитань, точніше, обрати правильну відповідь з трьох запропонованих варіантів. Причому була можливість виграти приз, і не беручи участі в конкурсі. Треба було всього лише зробити селфі та розмістити його в соцмережах з хештегом #BeerMasterDay. Автори найкращих фото отримували подарунки від організаторів.

З кожною годиною людей ставало все більше, і періодично в залі доводилося протискуватися між пивоманами, які брели від однієї стійки зі смачним пивом до іншої. Так само велелюдно було і на двох терасах.

Ті, кому не вистачило місця, як і рік тому, без проблем використовували сходи, що анітрохи не заважало приємному проведенню часу.

Прекрасна літня погода, смачне пиво і багато їжі налаштовували на найоптимістичніший лад. І гості свята не соромилися радіти сонцю, друзям і крафтовому пиву.

Редакція дякує департаменту власного імпорту Сільпо за запрошення на захід і допомогу в підготовці матеріалу.

Читайте також –

Пивомания: как проходил BeerMasterDay от Сільпо (репортаж+блиц-интервью)

Про автора

Иван Зайцев Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS