Главная > Досвід > Історія вихідного дня > Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс
Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс

Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс

Історія вихідного дняМаркетингНовини
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Calvin Klein Calvin Klein Американський бренд Calvin Klein... Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Calvin Klein

Calvin Klein

Американський бренд Calvin Klein вирішив перевипустити культовий аромат Obsession, обличчям якого була 18-річна Кейт Мосс. В ролику використовуються архівні неопубліковані фото і відео 1993 року, зняті під час відпочинку 18-річної моделі на Віргінських островах. Аромат надійде в продаж вже на початку липня.

Київстар

Агентство Serviceplan Ukraine створило для Київстар відео, в якому показано як соцмережі замінюють нам навколишню дійсність. За сюжетом хлопець, гортаючи в автобусі стрічку на своєму смартфоні, трохи не упускає можливість познайомитися з дівчиною мрії. На відео за 40 секунд вмістили іронію, романтику і трохи гумору.

Coca-Cola

Coca-Cola запустила рекламну кампанію «Скажи «ТАК» улюбленому смаку», присвячену своїй оновленій версії без цукру. Щоб залучити до неї більше уваги, компанія розробила інтерактивні стенди, які при слові “ТАК” видають безкоштовну пляшку нової Coca-Cola. Так планують роздати 2 млн пляшок, щоб ті, хто був змушений відмовитися від цукру, могли оцінити переваги оновленого напою.

SK-II

Японський косметичний бренд SK-II від Forsman & Bodenfors зняв потужне емоційне відео про ярлики віку у жінок. «Ти більше, ніж твій вік» – свідчить слоган кампанії. У відео показані жінки, на яких з різних причин косо дивляться, коли їм 30. «Термін придатності» кожної з дівчат представлений у вигляді незмивного тату, на яке всі поглядають.

Honda

Котики у рекламних кампанія брендів завжди займали особливе місце. Як правило, використовують їх забавність і милоту, але американський підрозділ Honda пішов іншим шляхом – їх новий герой дивний, пихатий кіт Альберт, давно став популярною зіркою Instagram і Facebook. Ніщо не радує кучерявого кота, поки він не потрапляє на станцію обслуговування Honda. Близько 300 000 осіб на Youtube вже відео переглянуло.

Кращі ролики тижня: THRASH! тролить АТБ, а також реклама Nike, Людина-Павук і йогурти

Про автора

Николай Маранчак Журналист/SMM Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS