Кращі ролики тижня: Absolut, Adidas, Calvin Klein, The xx, KFC і Ходор з «Гри престолів»

Кращі ролики тижня: Absolut, Adidas, Calvin Klein, The xx, KFC і Ходор з «Гри престолів»

09.07.2017 09:00
  540
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. kfc

Calvin Klein

Британський інді-поп-гурт The xx випустив 29 червня новий кліп на пісню I Dare You, який, за сумісництвом, став рекламою Calvin Klein. Герої історії про закоханих підлітків всіляко демонструють одяг бренду. У головних ролях знялася зірка серіалу «Дуже дивні справи» Міллі Боббі Браун, актор з фільму «Місячне світло» Аштон Сандерс і модель і актриса Періс Джексон. Підсумок – 2,6 млн переглядів на Youtube за неповний тиждень.

Adidas

Поки одні креативлять навколо популярних видів спорту, Adidas звернувся до непопулярних. Герой нової кампанії бренду індійський фігурист, який став 9-кратним золотим медалістом вже до 18 років. Оповідання у відео йде від імені його матері, що розповідає про непростий шлях її сина. Таким чином Adidas вирішив показати, що успіху можна домогтися навіть там, де його зовсім не чекають.

KFC

Виконавець ролі Ходора з «Гри престолів» актор Крістіан Нерн знявся у новій рекламі KFC і обіграв свою знамениту сцену з серіалу, що стала мемом. За сюжетом в ресторан вривається натовп голодних офісних працівників і вимагає у касира курячі крильця з картоплею (сһіскеп with fries). Подібно, як і в Game of Thrones, герой в розгубленості починає повторювати одну і ту ж фразу, таким чином сһіскеп with fries у нього стає сһіскеп with rice.

Absolut

Шведська торгова марка Absolut краще інших підготувалася до дня поцілунку 6 липня. В новому провокаційному ролику бренду цілуються всі зі всіма. Так вони підкреслюють основний посил кампанії – кожен повинен любити того, кого хоче.

Gatorade

Спортивний напій Gatorade залучив у свою нову кампанію легенду баскетболу Майкла Джордана, тенісистку Серену Вільямс і футболістів братів Меннінг, Метта Райана і Дж. Дж. Уотта. Спортсмени розповідають як не дозволили невдачам зломити себе, навпаки, вони послужили потужним стимулом на шляху до успіху. Секрет перемоги – в поразці, переконує новий ролик Gatorade.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=57&v=hSLV3AjLiZk

Кращі ролики тижня: Calvin Klein, Coca-Cola, Київстар та 18-річна Кейт Мосс


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  24
Усі новини ринку