Бренд Promod йде з України. Замість нього відкриють магазини ORSAY (ОНОВЛЕНО)

Бренд Promod йде з України. Замість нього відкриють магазини ORSAY (ОНОВЛЕНО)

15.02.2018 08:10
  899
Микола Маранчак

Представляюча французьку мережу компанія ARGO припиняє розвиток бренду Promod в Україні.

Про це RAU повідомили два джерела – адміністрація одного із магазинів мережі, а також представник консалтингової компанії. “Магазин на Хрещатику буде працювати до 18 лютого включно. Ще один залишився у Lavina Mall – він пропрацює до кінця лютого”, – повідомила співробітниця однієї з торгових точок мережі. Причину такого рішення вона не озвучила: “Просто ліквідували бренд”,- заявила Юлія.

Інформацію також підтвердили в компанії ARGO. За словами директора з маркетингу ARGO Retail Ірини Бігун, вони дійсно припинять роботу з цим брендом. “Якщо говорити про ситуацію Promod в цілому по світу, то за останні декілька років бренд закрив понад 500 магазинів, в самій компанії проходить реструктуризація, що істотно впливає на колекції і строки поставки товарів. Зважаючи на те, що ми зацікавлені в динамічній і якісній роботі, а, головне, в прибутку – було прийнято рішення закрити магазини Promod і зосередитися на більш прибуткових і цікавих ринку брендах. На даний момент ми розширюємо мережу магазинів ORSAY, які відкриваємо майже на всіх локаціях закритих Promod”, – прокоментувала вона.

Старожил Хрещатика

Promod був заснований в 1975 році французом Франсісом-Шарлем Поле як сімейне підприємство. За більш, ніж 40 років існування йому вдалося відкрити фірмові магазини в 50 країнах. Сьогодні мережа, орієнтована на жінок у віці від 20 до 40 років, нараховує понад 1000 торгових точок по всьому світу.

Компанія ARGO завела бренд в Україну в 2000 році. Однією з перших торгових точок став Promod в Києві на Хрещатику, де він пропрацював понад 15 років. Саме тут сконцентровано цілий торговий квартал власників ARGO – їм належить понад 4500 кв. м нерухомості на центральній вулиці столиці.

Серед інших брендів, що представляються ARGO, в тому числі і на Хрещатику, торгові марки Mango, Lee Cooper, Orsay, Parfois, United Colors of Benetton, Liu Jo, Scotch&Soda, Desigual та інші.

Останні роки магазини Promod працювали в ТРЦ Gulliver, Dream Town, Sky Mall, а також у Харкові і Одесі. Останній з них відкрився 1 серпня 2017 року в Lavina Mall. В цілому на грудень 2017 року в Україні працювало сім магазинів Promod, а вже в січні компанія ARGO заявила в соцмережах про фінальний розпродаж бренду.

Процес розвитку

За останній рік Україну залишали переважно російські бренди – найбільший російський взуттєвий рітейлер Centro, взуттєва мережа Kari, дискаунтер Plato та інші, проте ще більше торговельних мереж зайшло. За 2017 рік в Україні розпочали роботу більше двох десятків нових зарубіжних брендів. Більшість торгових марок, які з’явився в країні – із Західної Європи і США. Деякі оператори повернули на ринок бренди, які раніше закрили свої торгові точки – наприклад, Gerry Weber, Baldessarini і Hugo Boss. Інші ж ніколи раніше не були присутні в Україні.

Нові бренди виводить на український ринок і ARGO. Наприклад, у 2017 році ARGO повернула на український ринок денім-бренд Lee Cooper, а в серпні минулого року відкрила два нових бренди преміум-сегмента — голландський Scotch&Soda і італійський Liu Jo.

“Завжди вибираємо бренди, виходячи з того, що може бути цікаво в даний момент на ринку, – розповіла RAU директор з маркетингу ARGO Retail Ірина Бігун. – Коли ми тільки починали, було легше, тому що всі бренди були для України в новинку, менше наших співвітчизників їздили за кордон. Зараз споживач став більш вибагливим, він зважує пропозиції від різних брендів і вибирає своєрідний мікс стилю, ціни та якості”.

За словами Ірини, до ротацій бренду в компанії ставляться спокійно. Тільки в 2017 року в ARGO припинили співпрацю з одним брендом і кілька нових завели на український ринок. “Від деяких брендів, звичайно, ми відмовляємося. Так у лютому 2017 року припинили співпрацю з ALDO, так як останнім часом він не користувався попитом, і ми не могли конкурувати з іншими взуттєвими компаніями, – говорить вона. Подібні рішення Ірина Бігун вважає процесом розвитку. “Ми націлені на відкриття нових магазинів, нових брендів, на розвиток мультибрендів мережі і свій інтернет магазин, як один із пріоритетних каналів продажів. Ми націлені на розвиток: не стоїмо на місці, ідемо тільки вперед”, – додає Бігун.

Так що не виключено, що догляд Promod з України – лише чергові технічні зміни в портфелі брендів ARGO. Так, у планах компанії найближчим часом відкриття мультибрендового магазину ARGO в Retail Park Petrovka c асортиментом для дорослих і дітей, сім – в ТРЦ River Mall, два – в ТРЦ Проспект і кілька в Одесі.

Читайте також

До останньої пари: мережа Kari йде з України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку