Главная > Аналітика > Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK
Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK

Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK

АналітикаЕкономікаНовини
У червні індекс споживчих настроїв склав 59,4, що на 1,4 пункти більше, ніж у травні цього року. Як говориться в щомісячному звіті компанії GfK... Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK

У червні індекс споживчих настроїв склав 59,4, що на 1,4 пункти більше, ніж у травні цього року.

Як говориться в щомісячному звіті компанії GfK Ukraine, найбільших змін зазнав індекс девальваційних очікувань.

Індекс поточного становища збільшився на 1 п. і склав 52,3. При цьому індекс поточного матеріального становища склав 47,5, що на 0,2 п. менше, ніж в травні. А індекс доцільності великих покупок зріс на 2,3 п., до 57.

Індекс економічних очікувань збільшився на 1,6 п. і склав в червні 64,1. Серед складових цього індексу найбільше змінився індекс очікуваного розвитку економіки країни впродовж найближчого року, який зріс на 2,4 п., до 58,5. Індекс очікуваного розвитку економіки в найближчі п’ять років склав 71,4, що на 2,2 п. більше, ніж в травні. Несуттєво зріс індекс очікуваних змін особистого матеріального становища – всього на 0,2 п., до 62,5.

Також покращилися очікування українців щодо безробіття. Індекс очікуваної динаміки безробіття склав 131,8, що на 3,9 п. менше, ніж в травні. Індекс інфляційних очікувань збільшився на 2 п., до 183,1. Очікування українців щодо курсу національної валюти в найближчі три місяці покращилися: індекс девальваційних очікувань опустився на 9,1 п., до позначки в 133,6.

«У червні 2017 року індекс споживчих настроїв досяг найвищого рівня за останні 2 роки. Цьому сприяло істотне зменшення девальваційних очікувань», – підкреслили аналітики GfK Ukraine.

Відзначимо, що споживчі настрої українців зростають вже другий місяць поспіль. У травні індекс споживчих настроїв зріс на 3,2 п. і встановився на позначці 58.

Читайте також –

Nielsen: П’ять причин, через які зростає український ринок FMCG

Зроблено з Розробив AlexCSS