Ситуативний маркетинг: Ніколас Кейдж в Астані як герой жартівливих зображень

Ситуативний маркетинг: Ніколас Кейдж в Астані як герой жартівливих зображень

29.07.2017 09:00
  409
Микола Маранчак

Ситуативний маркетинг від АТБ-маркет, Ашан, Епіцентр, Mister Cat, казахстанських рітейлерів та інших компаній, які обіграли популярний в мережі мем з Ніколасом Кейджем в халаті і хутряній шапці.

Ситуативний маркетинг – один з найбільш дешевих і ефективних способів привернути увагу користувачів Всесвітньої павутини. Вчасно відреагувавши на події, фотографії чи висловлювання, які активно обговорюються в Мережі, можна зацікавити багатьох потенційних споживачів. Рітейлери в цьому переконалися на власному досвіді, тому чи не будь-інтернет-мем активно обігрується SMM-фахівцями українських компаній. Один із найсвіжіших прикладів, який дозволив креативникам проявити свою фантазію і створити ряд забавних рекламних картинок – недавнє фото відомого американського актора, зірки не одного фільму, в Казахстані. Ситуативний маркетинг в дії.

Американський актор Ніколас Кейдж, схоже, надовго запам’ятає свій перший візит до столиці Казахстану Астани на XIII міжнародний кінофестиваль «Євразія». Його фото в компанії ректора Казахського національного університету мистецтв Айман Мусаходжаевой миттєво “підірвало” інтернет. Осторонь не залишилися навіть рітейлери. Як жартують по мережі «Хто-хто? Кейдж в пальто». Поїхали.

У АТБ-маркет всі пакет на умі, але все одно смішно.

Ашан відправив Ніколаса Кейджа у свій молочний відділ, доводячи, що там у них кондиціонери працюють краще всього.

Мережа гіпермаркетів Епіцентр скористалася ідеєю жарту з радянським фільмом “Іронія долі” і поставила Кейджа у ванну.

Ось мабуть саме першоджерело ідеї.

Піцерія Mister Cat порівняла вираз обличчя Ніколаса Кейджа з тим відчуттям, коли прийшов в улюблений ресторан, а всі столики зайняті.

До акції приєднались (а краще сказати, ініціювали) також рітейлери Казахстану. Свою добірку картинок представила меблева компанія Styllage.

Market.kz використав популярне фото, щоб запропонувати купити чапан (тепер ми знаємо як це називається)

А ось Dolcetto стверджує, що Ніколас Кейдж побував у них в кав’ярні на благодійній акції. Виглядає дуже дивно, від чого стає ще смішніше.

Та інші популярний фотокартки по темі:

Зазначимо, що в інтернеті існує інший популярний інтернаціональний мем з Ніколасом Кейджем “Да ладно?!”, взятий з фільму “Поцілунок вампіра”, що вийшов в 1988 році. маркетинг

ситуативний маркетинг

Читайте також:

Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  28
Усі новини ринку