Молоде покоління однаково любить онлайн і офлайн-магазини – дослідження

Молоде покоління однаково любить онлайн і офлайн-магазини – дослідження

10.07.2017 03:49
  327
Ukrainian Retail Association

Споживачі покоління Z однаково цінують як особисте спілкування з продавцями, так і цифровий формат здійснення покупок.

Постачальник омніканальних платіжних сервісів Acapture підготував звіт «Майбутні тенденції в споживчій поведінці» (Future Trends in Consumer Behavior), в якому розглянув переваги наймолодшоъ ​​і найбільшої групи споживачів, які народилися в цифрову епоху – міленіалыв і представників покоління Z. Як з’ясувалося, молоді покупці, які виросли в умовах постійного підключення до Інтернету, з однаковою активністю роблять покупки і в фізичних магазинах, і через Інтернет.

У звіті говориться, що важливим фактором є омніканальність, що об’єднує різні платформи і канали, в тому числі мобільні і фізичні магазини. 50% респондентів віддали перевагу особистому спілкуванню при здійсненні покупок, незважаючи на наявність багатої онлайн-функціональності для покупки товарів і послуг.

Згідно з новою доповіддю, ключовим словом є персоналізація. Відновившийся інтерес до офлайн-покупок дає можливість роздрібним підприємствам пропонувати незабутні враження від покупок для наймолодших клієнтів. У той же час омніканальні можливості будуть набувати все більшої важливості, дозволяючи продавцям пропонувати як зручність, так і індивідуальний підхід при особистому спілкуванні.

Дослідження говорить: 40% споживачів роблять додаткові покупки, відвідавши онлайн-магазин, зробивши там замовлення в «один клік» і отримавши замовлення в офлайн-магазині.

Способи оплати та доставки, що об’єднують офлайн- і онлайн-канали в єдину, уніфіковану модель здійснення покупок, відкривають для ТСП можливість підвищення коефіцієнта конверсії.

Джерело: Retail-loyalty

Читайте також – 

Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  52
Усі новини ринку