Главная > Новини > Новини компаній > Зміна формату: як магазини Milavitsa стали brabrabra (+фото)
Зміна формату: як магазини Milavitsa стали brabrabra (+фото) Зміна формату: як магазини Milavitsa стали brabrabra (+фото)
Processed with VSCO with a6 preset

Зміна формату: як магазини Milavitsa стали brabrabra (+фото)

ДосвідНовиниНовини компаній
Чому найбільша мережа жіночої білизни в Україні провела ребрендинг флагманського магазину і як планує розвивати мережу brabrabra. Перші фірмові магазини Milavitsa в Україні були... Зміна формату: як магазини Milavitsa стали brabrabra (+фото)

Чому найбільша мережа жіночої білизни в Україні провела ребрендинг флагманського магазину і як планує розвивати мережу brabrabra.

Перші фірмові магазини Milavitsa в Україні були відкриті ще в 2005 році. З того часу мережа зросла майже до 80 торгових точок у країні, ставши найбільшим роздрібним оператором у сегменті жіночої білизни. Зовсім недавно компанія почала розвиток нового мультибрендового формату – brabrabra. Перший магазин був відкритий на місці флагманської торгової точки Milavitsa в столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza.

Як пояснюють у компанії, з моменту початку розвитку мережі Milavitsa в Україні пройшло вже 12 років, і відтоді український споживач став вимогливішим. «Жінки хочуть отримувати від магазинів нові відчуття, більше комфорту в примірочних, більший асортимент і більше уваги від консультантів. З огляду на потреби наших клієнтів, а також необхідність рухатися в ногу з часом, було ухвалено рішення частину флагманських магазинів Milavitsa переформатувати в brabrabra», – говорить керівник компанії Тетяна Вовк.

У новому форматі компанія істотно змінила дизайн і розширила асортимент – у brabrabra представлені бренди Milavitsa LAUMA, Sunny Ocean та інші. При цьому колекції в магазині оновлюються кожні два тижні. За словами Тетяни Вовк, зміна формату дозволила омолодити аудиторію магазину. «Новий формат показав відмінні результати. З цільової 35+ ми перейшли на 25+ при цьому зберігши нашу колишню аудиторію. Однак за рахунок залучення нової вікової категорії в магазині зріс середній чек», – запевняє вона.

Мережу brabrabra компанія планує розвивати в найкращих торгових центрах міст-мільйонників – торгові точки нового формату будуть відкриватися на місці магазинів Milavitsa. До кінця 2017 року планується переформатувати до шести магазинів. Водночас, у компанії наголошують, що зараз мережа Milavitsa також оновлює асортимент і буде розвиватися поряд з brabrabra.

Читайте також – 

Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі

Про автора

Виктор Нагорский Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS