Власник Mafia, Casta, Georgia, BAO, Гра з вогнем відкриє 20 ресторанів в 2018 році

Власник Mafia, Casta, Georgia, BAO, Гра з вогнем відкриє 20 ресторанів в 2018 році

03.11.2017 08:30
  3650
Дарья Златьева

Тарас Середюк змінив стратегію розвитку і тепер розширює мережу в інших містах за рахунок партнерів.

Як розповів RAU Тарас Середюк, в 2018 році кількість ресторанів збільшиться на 20, з них власними будуть 6 закладів, інші будуть відкриті по франчайзингу.

Цього року копання відкрила 12 ресторанів. Нещодавно було прийнято рішення скорегувати стратегію розвитку. “Якщо раніше ми планували відкривати власні ресторани в кожному з цікавих нам міст, то тепер більшість з них будуть партнерськими”, – говорить Тарас Середюк.

Власні ресторани – з китайською, грузинською кухнею і кілька точок Mafia, будуть відкриті в Києві, Дніпрі та Харкові, а у Львові, Вінниці та Одесі заклади відкриють партнери мережі. Ведуться переговори щодо відкриття франчайзингових об’єктів в Запоріжжі, Сумах та Кривому Розі.

За словами Середюка, причиною активного розвитку мережі по франчайзингу стало розуміння того, що ресторан у іншому місті більш успішніший, якщо його розвиває місцевий бізнесмен. Компанія має досить сильну франшизу, з відпрацьованими процесами і недавно вийшла на національний рівень. Всього підприємець спільно з дружиною Оксаною управляють 48 ресторанами з яких 13 працюють по франчайзингу. Серед них 33 ресторани Mafia, 6 – Casta, 2 – Georgia, 3 Якіторії, один BAO і Гра з вогнем.

Вартість франшизи Mafia коливається від 30000 до 50000 євро, роялті та маркетинговий платіж заявлені в розмірі 5% і 2% від обороту в місяць. Партнеру доведеться інвестувати близько 700 євро на 1 кв. м, в приміщення площею 350-400 кв. м. Окупність проекту заявлена ​​в межах 24-36 місяців. Крім Mafia, можна купити франшизу Casta і Georgia.

Оновлена концепція Mafia

У 2018 році подружжя Середюк запустить два абсолютно нових ресторанних проекту з китайською і в’єтнамською кухнею.

На наступний рік планується активна медійна підтримка брендів, які компанія розвиває по франшизі.

2 листопада Мафія спільно з Uber завила про себе рекламною кампанією безкоштовної доставки піци в двох містах – Дніпрі і Харкові. 2 листопада з 14.00 до 18.00 жителі Харкова і Дніпра замовляли безкоштовно піцу Mafia через додаток Uber. Потрібно було вибрати опцію UberPIZZA, натиснути “Замовити” і чекати доставку на спеціальному UberPIZZA авто.
В рамках проекту Mafia безкоштовно доставила 600 піц в Харкові і Дніпрі. Всього було задіяно 6 ресторанів і 35 водіїв Uber. Витрати на проект з доставки піци з боку Mafia склали 65400 грн.

У Mafia вважають, що таким чином компанія закріпила позиції лідера на ринку доставки піци. Uber мав на меті популяризувати свій додаток і збільшити кількість лояльних клієнтів сервісу.

Читайте також –

Чому Pizza Celentano почала розвивати новий формат Slice&Coffee


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  24
Усі новини ринку