Lacoste вперше відкрив магазин в Україні в форматі street-retail (+фото)

Lacoste вперше відкрив магазин в Україні в форматі street-retail (+фото)

13.07.2017 12:33
  307
Ukrainian Retail Association

Французький бренд Lacoste вийшов на ринок Одеси, відкривши новий магазин в самому центрі міста.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, Одеса стала п’ятим містом присутності Lacoste в Україні, а одеський бутік – 10-м магазином в країні. Він відкрився в street-retail на вул. Катерининська, 18, і в українській історії бренду це перше відкриття магазину в такому форматі.

У компанії відзначили, що вигідне розташування забезпечує стабільний трафік покупців: перетин з Дерибасівською, близькість основних визначних пам’яток, кафе і ресторанів роблять локацію популярною як серед одеситів, так і серед численних туристів.

«Інтерес покупців до одеського магазину Lacoste в перші дні його роботи очевидно продемонстрував, що в Одесі нас чекали, – прокоментував генеральний директор Lаcoste в Україні Джан Угурлуджан (Can Ugurlucan). – Ми прогнозували, що одеський магазин може стати одним з найбільш відвідуваних покупцями на території України, і динаміка цих днів навіть перевершує наші очікування. Цей успіх дуже окриляє команду, і вже зараз очевидно, що магазин на Катерининській не залишиться єдиним в Одесі».

Площа магазину склала 146 кв. м. Його дизайн оформлений у фірмовій преміальній стилістиці бренду: холодні кольори, багато світла, візуальна легкість простору, спортивні елементи декору – тенісні м’ячі і ракетки, ключки та м’ячі для гольфу.

Нагадаємо, крім Одеси, Lаcoste представлено в Києві, Харкові, Львові та Дніпрі. У столиці України у бренда працює шість магазинів, в той час як в інших містах лише по одному.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  42
Усі новини ринку