Главная > E-commerce > Дослідження GfK: Чого хочуть українці при доставці онлайн-покупок
Дослідження GfK: Чого хочуть українці при доставці онлайн-покупок Дослідження GfK: Чого хочуть українці при доставці онлайн-покупок

Дослідження GfK: Чого хочуть українці при доставці онлайн-покупок

E-commerceАналітикаНовини
Через що українці найчастіше відмовляються від онлайн-покупок, в яких випадках готові чекати посилку більше тижня і які додаткові послуги хочуть отримати при доставці з... Дослідження GfK: Чого хочуть українці при доставці онлайн-покупок

Через що українці найчастіше відмовляються від онлайн-покупок, в яких випадках готові чекати посилку більше тижня і які додаткові послуги хочуть отримати при доставці з інтернет-магазинів.

Читать на русском

В ході конференції eDelivery Expo, що відбулася минулого тижня в Києві, компанія GfK Ukraine презентувала нове дослідження про онлайн-торгівлю в Україні «Особливості доставки онлайн покупок». RAU наводить основні тези дослідження.

За даними GfK, до кінця 2016 роки кількість регулярних інтернет-користувачів в Україні зросла до 19,5 млн осіб. При цьому онлайн-покупки робили близько 3,6 млн українців.

Найчастіше українці купують в інтернеті побутову техніку/електроніку і одяг. У ТОП-5 найбільш популярних категорій товарів також увійшли косметика і парфумерія, взуття, аксесуари і подарунки. При цьому в GfK відзначили зростання кількості користувачів, які здійснюють покупки на закордонних сайтах.

Для більшості онлайн-покупців визначальним фактором при виборі способу доставки товару є невелика вартість. У поточному році також зросла важливість швидкості доставки (особливо при онлайн-покупках аксесуарів та інших дрібних речей, які, як правило, замовляються на міжнародних сайтах). Крім того, важливими для українців є можливість відслідковувати посилку і відкрити її перед оплатою.

У GfK також відзначають, що все більше українців хочуть отримувати доставку кур’єром магазину прямо додому або в офіс. Кількість таких доставок виросла в порівнянні з попереднім аналогічним дослідженням. Також клієнти стали частіше забирати товари з пунктів самовивозу інтернет-магазинів.

Більшість онлайн-покупців, які не користувалися послугою доставки при останньому замовленні товару в інтернеті, говорили, що їм було легше забрати товар в найближчому відділенні магазину. При цьому аналітики GfK відзначають істотне зниження кількості людей, які причиною відмови від доставки вказували, що їм легше приїхати в зручний для них час в представництво магазину, ніж чекати кур’єра.

Серед додаткових послуг або сервісів, які українці хотіли б отримувати при доставці, лідерство утримує доставка в певний час. Останнім часом істотно зросла кількість онлайн-покупців, які також хотіли б отримувати попередження про приїзд кур’єра за годину і доставку товару на поверх.

Найчастіше українці готові очікувати доставку більше тижня в тому випадку, якщо вона безкоштовна. При цьому зростає кількість онлайн-покупців, які готові чекати більше тижня в разі доставки великогабаритного товару або в тому випадку, якщо доставка буде здійснюватися прямо до будинку або офісу.

Головною причиною, з якої українці найчастіше відмовляються від онлайн-покупки, є платна доставка, з урахуванням якої покупка товару ставала невигідною. Друга за популярністю причина відмови від покупки – необхідність робити передплату.

Читайте також – 

Дослідження CBRE: Київ посів 13 місце серед найкращих міст для рітейлерів

Про автора

Виктор Нагорский Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS