Главная > Досвід > Інновації > У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах
У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах

У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах

ІнноваціїДосвідНовини
17.07.2017 0
У столиці запустили сервіс CoinyPay. Це чат-бот, який дозволяє оплачувати рахунок у ресторані через Facebook Messenger. Як пише AIN, його творець – Михайло Скричевський, співзасновник... У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах

У столиці запустили сервіс CoinyPay. Це чат-бот, який дозволяє оплачувати рахунок у ресторані через Facebook Messenger.

Як пише AIN, його творець – Михайло Скричевський, співзасновник Luciding, який пішов із стартапу на початку 2017 року і зайнявся власним проектом.

CoinyPay дозволяє автоматично оплачувати рахунок у закладах через месенджер соціальної мережі Facebook, не чекаючи офіціанта. Михайло Скричевський розповідає, що ідея для створення сервісу до нього прийшла, коли підприємцю довелося чекати більше ніж півгодини, щоб розрахуватися за замовлені страви у ресторані. «Заклад був переповнений і офіціанти не встигали всіх швидко обслуговувати. Тоді й народилася думка, що це поширена проблема, особливо для великих мегаполісів. Термінали, картки, чеки, готівка – це минуле століття і не вирішує, а тільки створює проблеми. Захотілося, щоб гроші списали автоматично», – згадує Михайло.

CoinyPay працює таким чином. Гостю потрібно знайти CoinyPay в Facebook Messenger і натиснути «Почати». Далі клієнт прив’язує свою банківську карту до чат-боту і таким чином отримує CoinyID – особистий ідентифікаційний код. При виконанні замовлення він говорить CoinyID офіціантові. Рахунок гостю прийде прямо в Messenger, де йому залишиться лише підтвердити транзакцію – оплата відбудеться автоматично через півгодини.

Зараз CoinyPay вже працює в київському закладі Dogs & Tails. За словами Скричевського, завдяки сервісу рахунок вже оплатили понад сто людей. «Тепер гості можуть піти коли захочуть, що особливо важливо в “години пік” закладу, коли потрібно справді довго чекати», – зазначає підприємець.

Також сервіс дозволяє залишати чайові працівникам закладів – 10% від рахунку за замовчуванням включається в рахунок. Розмір чайових можна змінити протягом 30 хвилин поки не сталася транзакція – вибрати 15% або 20% – або взагалі прибрати. Михайло звертає увагу, що раніше подібної послуги в закладах України не було.

Засновник зазначає, що з CoinyPay ситуація, коли клієнт пішов, а гроші не перевелися на рахунок закладу, неможлива. У той час, як гість підтвердив транзакцію, її статус отримує як він сам, так і офіціант. Якщо гроші заблокувалися успішно, то клієнт може покинути заклад. Якщо ні – він має розібратися зі своїми картами, прив’язаними до сервісу, або вибрати інший спосіб оплати.

За словами Скричевського, CoinyPay буде брати комісію з транзакцій, що проходять через сервіс, – це буде одним із способів заробітку: «Також, у нас потенційно будуть партнерські сервіси та пропозиції. Оскільки користувачі можуть в один клік заплатити за будь-яку запропоновану послугу, я думаю це може зацікавити людей для співпраці».

Підприємець каже, що крім Dogs & Tails зараз у нього є домовленість на впровадження CoinyPay в декількох інших ресторанах. Він зазначає, що в довгостроковій перспективі чат-бота можна використовувати для оплати доставки їжі, а також за межами ресторанної сфери: «Автоматичну оплату можна застосовувати всюди, де є черги, а також просто для зручності – як альтернативу картками і готівці».

Джерело: AIN

Читайте також – 

А поговорить? Как бизнес может использовать возможности чат-ботов

Зроблено з Розробив AlexCSS