Главная > Економіка > Розвиток > Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі
Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі

Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі

ДосвідНовиниПерсоналіїРозвиток
Чому німецький бренд класичного чоловічого одягу Baldessarini пішов з України в 2014 році, і чому після трирічної відсутності торгова марка зважилася повернутися в країну.... Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі

Чому німецький бренд класичного чоловічого одягу Baldessarini пішов з України в 2014 році, і чому після трирічної відсутності торгова марка зважилася повернутися в країну.

Read in English

Німецький бренд класичного чоловічого одягу Baldessarini пішов з України в 2014 році. Через три роки бутік бренду, який називають еталоном витонченого чоловічого смаку, знову відкрився в київському ТРЦ Ocean Plaza. Що змінилося в Україні за цей час, що послужило причиною впровадження саме в Києві нового концепту, який з’явиться тепер у всій Європі і що можна знайти в новому магазині, rau.ua розповіли керуючий партнер компанії – офіційного представника бренду Baldessarini в Україні Дмитро Сніжко і директор з інтернаціонального продажу за межами Німеччини Дірк Шаль.

Несподіваний камбек

– Що сталося три роки тому – з чим пов’язаний вихід бренду з країни?

Дмитро Сніжко: Ще п’ять років тому в Україні не було якісних торгових центрів з орендарями високого рівня. Магазин на Шота Руставелі був представлений у форматі стріт-рітейл. Через два роки ми були вимушені його закрити. По-перше, у зв’язку з подіями, які відбулися в 2014 році, по-друге, сильно підвищився курс долара і по-третє – була складна локація, так як знаходилася вона на односторонній вулиці. Ймовірно, якщо б локація була більш вдалою, магазин би не закривали.

– Чому вирішили знову вивести бренд в Україну?

Д. С.: Було прийнято рішення надалі відкриватися тільки в торгових центрах, щоб трафік формував сам ТРЦ. Відповідно, ми дуже задоволені, що змогли відкритися в Ocean Plaza, тому що сьогодні це найкраще місце для преміальної марки.

– Локацію відразу вибрали?

Д. С.: Ми довго вели переговори з рядом київських ТРЦ, але саме у Ocean Plaza нам вдалося отримати умови, які нас задовольнили.

– Що змінилося з моменту відходу?

Д. С.: У нас з’явилася можливість зробити українцям безпрецедентну пропозицію – націнку на рівні європейської. Коли клієнти до нас знову прийдуть, вони побачать, що ціни істотно не змінилися в порівнянні з тими, що були на Шота Руставелі три роки тому. Наші ціни стали насправді великим досягненням для нас.

Дірк Шаль: Помінявся концепт бутіка. Це перший магазин в світі, який відкрився в представленому концепті. Навіть Сіна Хаффман, яка проектувала цей магазин, приїхала, щоб подивитися на результат своєї роботи. Звідси він буде запускатися по всьому світу. Це ще одна “вішенка” для наших відвідувачів.

– Чому саме в Україні?

Д. С.: Так співпало. У певний момент йде переосмислення і зміна концепту всіх магазинів, компанія робить це раз на три роки, і так вийшло, що на цей період ми потрапили. Це велика удача. Пов’язано також з тим, що ми відкрились не в березні, а в травні і як раз до цього часу новий задум проектувальників встигли довести до розуму. Не шкодуємо, що почекали два місяці – нехай ми втратили в торгівлі, але виграли в довгостроковій перспективі. Все-таки відкриваємо магазин не на півроку, а всерйоз і надовго. Новий Baldessarini стане родзинкою Ocean Plaza.

– У чому ще перевага нового магазину?

Д. С.: В тому, що на відносно невеликому метражі вийшло створити просторий і досить затишний бутік. Тут немає нічого зайвого, щоб щось не вписувалося – все ідеально підібрано і кожен елемент доповнює один одного. Не дарма все торговельне обладнання вироблялося в Німеччині. Ми задоволені результатом.

– Що представлено в асортименті?

Д. С.: Представлений практично весь сегмент чоловічого одягу – штани, джинси, класика, шорти, а також футболки, поло, сорочки, піджаки, куртки та костюми. Тим не менш, у нас представлена не повна колекція у зв’язку з тим, що відкрилися в травні. Більш широкий і повноцінний асортимент осінь-зима отримаємо в серпні.

Київ пам’ятає

– Якою буде майбутня колекція?

Д. Ш.: Її основна ідея в тому, що все береться з природи – кожен малюнок, всі фактури, які, зокрема, будуть присутні на принтах. Також споживачів чекають новинки технологій – куртки і піджаки з природним хутром, зробленим з переробленого вторинної сировини: пластикових пляшок. Цю технологію виробництва, дуже популярну зараз в Європі, запатентувала італійська компанія. Вироблена ними тканина вітронепродувна, водостійка і «дихаюча» – в ній людина не потіє. Це буде дорого, красиво й екологічно.

– Що найбільше користується попитом?

Д. С.: Джинси Denim. Також класика – костюми, піджаки, трикотаж і шкіра. Люди, які люблять стильно одягатися, тут можуть знайти все, що необхідно.

Д. Ш.: В майбутньому також з’явиться парфумерія Baldessarini, взуття, аксесуари, але це буде трохи пізніше.

– Де виробляється представлений в бутіку товар?

Д. Ш.: 95% продуктів Baldessarini виготовлено в Європі. Всі тканини виключно італійського виробництва.

– Магазин буде єдиним або плануєте відкривати ще?

Д. С.: Час покаже, складно щось прогнозувати. Маючи досвід попередньої торгової точки, я думаю, що спочатку треба підняти на ноги цей магазин, щоб він показав результат. Тоді зможемо говорити про можливість масштабування. Завдання по масовому завоювання ринку не стоїть. Зробимо магазин прибутковим, тоді вирішимо з приводу кроку номер два.

– Як плануєте залучати покупців?

Д. С.: Ми покладаємося не тільки на трафік торгового центру. Вже запустили білл-борди по центру Києва, на екрани Ocean Plaza і плануємо рекламу у відомих журналах. Те ж саме в інтернеті, перш за все, у соціальних мережах. Досить великі інвестиції були вкладені у попередню рекламну кампанію три роки тому. Дуже багато людей пам’ятають Baldessarini досі. Тому активний маркетинг націлений на те, щоб нагадати про бренд і сказати, що ми провели re-opening.

– Ви взаємодієте зі старими клієнтами?

Д. С.: У нас залишилася база колишніх клієнтів. Вони вже отримали sms-повідомлення і приходять в магазин, не обов’язково за покупкою, щоб просто поміняти стару карту лояльності на нову. У нас споживач є, і він нас пам’ятає.

– Чи плануєте виводити інші марки на український ринок?

Д. С.: Питання поки не стоїть, виводити чи ні, а скоріше, зберегти те, що є. Весна 2017 року стала досить складним сезоном для всіх «одяговиків». Досі холодно і ми знаходимося у вкрай важкій ситуації, у всіх нас велика проблема з залишками та обіговими коштами. Головне, щоб те, що є, могло успішно працювати і функціонувати далі.

– Є надія, що Baldessarini нарешті закріпиться в Україні?

Д. С.: Сьогодні фірмові магазини Baldessarini можна знайти у 40 країнах Європи і Азії. І Україна є для бренду стратегічно важливою країною. Ми раді бути його представниками, тому можу з упевненістю заявити, що сьогодні і надалі Baldessarini буде доступний всім українцям.

baldessarini

Читайте також

Волкан Пекер, Colin’s: Искренние эмоции намного эффективнее скидок

Про автора

Николай Маранчак Журналист/SMM Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS