Главная > Made In Ukraine
Шопінг через камеру смартфона: українці створюють браузер з доповненою реальністю
Українці збираються створити пошуковий браузер з доповненою реальністю. Він дозволить купити порошок через камеру смартфона за один клік. Читати далі
Вадим Золотаревський, Arber: Через 5 років наші продажі за кордон будуть рівні українським
Генеральний директор Arber Fashion Group про ключові проблеми та перспективи українського виробника, розвиток мережі мегасторів F’91, а також плани компанії з нарощування продажів одягу за кордон. Читати далі
Знати клієнта в обличчя: Face-трекер як конкурент карткових програм лояльності
Директор українського офісу 1С-Бітрікс Дмитро Суслов про особливості системи розпізнавання осіб Face-трекер, можливості її використання в ритейлі та перспективи на українському ринку. Читати далі
Як відкрити цех по пошиву одягу. Досвід COTTO
Пошиття одягу: де вибрати майданчик для виробництва, яке обладнання потрібно купувати і як знайти кваліфікований персонал. Читати далі
Катерина Бякова, бренд FINCH: Пора перестати дивитися на інших і бути обережними
Засновниця українського бренду одягу FINCH Катерина Бякова про те, чому досі розвиток українського fashion-сегмента стримують стереотипи радянських часів і в чому неправі вітчизняні дизайнери, які прагнуть слідувати короткостроковим трендам. Читати далі
Геннадій Медведєв, Сушия і не тільки: Тотальна бідність породжує збочену конкуренцію
Власник мереж Сушия, Star Burger, ресторанів Grill do Brazil і The Seafood Bar Геннадій Медведєв про те, чому в Україні важко працювати, яким форматам зараз віддають перевагу споживачі та як менеджер може успішно розвивати ресторани. Читати далі
Ергономіка і унікальний дизайн: Айсберг на EuroShop 2017
Провідний український виробник комерційного холодильного обладнання компанія Айсберг вчетверте експонувала свою продукцію на форумі обладнання і послуг для світової торгівлі EuroShop. Читати далі
GRASS: Нас надихала ідея Women’s Power
Як гучні гасла в підтримку фемінізму допомогають підвищити впізнаваність бренду і залучити нових клієнтів. GRASS Читати далі
Юрій Моденко, Fashion Cake: У Києві ринок якісної кондитерки ще пустий
Як переселенець із Донецька розпочав абсолютно новий бізнес у Києві, відкрив точку в найбільшому ТРЦ України Lavina Mall, з якими труднощами зіштовхується і завдяки чому сподівається досягти успіху. Читати далі
Артем Пророк, Noodle Doodle: Час – найдорожче, що у нас є
Співзасновник мережі Noodle Doodle про необхідність створення користувальницького досвіду, канали комунікації з клієнтами та конкуренцію в сегменті швидкого харчування. Читати далі
Зроблено з Розробив AlexCSS