Главная > E-commerce
E-commerce виступив проти законопроекту про досудової блокування сайтів
Експерти Ukrainian E-commerce Expert вважають, що прийняття законопроекту про досудове блокування сайтів може негативно вплинути на ринок електронної комерції України. Читати далі
Товарообіг маркетплейсів EVO.company зріс на 64% у I півріччі
У I півріччі 2017 року українці придбали на маркетплейсах групи компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua) товарів на понад 6,6 млрд гривень, на 64% більше ніж за аналогічний період минулого року. Читати далі
Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів
Мережа Nimses поки що так і не запустила магазин Nimses Goods, але в Україні є ті, хто продавав за німи не лише каву, а цілком дорогі речі. Бренд FINCH запустив спеціальну акцію, у рамках якої за 400 грн і певну кількість німів продавав толстовки, шорти, футболки, купальники тощо. Читати далі
Флешмоб #нашпершийсайт: як виглядали перші версії сайтів українських ритейлерів
Старі сайти Rozetka, Citrus, АТБ, Укрзолото, Rechi.ua, Ашан, Фокстрот та інших компаній. Читати далі
“Носіть, що купили”: як рітейлери реагують у Facebook на скарги клієнтів
Як швидко в особистих повідомленнях у Facebook рітейлери вирішують проблему клієнта, хто грубіянить, а хто зовсім ігнорує їх. RAU протестувала наявність клієнтської підтримки брендів в соцмережах. Читати далі
Мобільний додаток Prom.ua генерує 10% товарообігу при 1% трафіка
Мобільний додаток найбільшого в Україні маркетплейса Prom.ua був розроблений всього півроку тому, однак уже зараз вын забезпечує високу конверсію. Читати далі
Молоде покоління однаково любить онлайн і офлайн-магазини – дослідження
Споживачі покоління Z однаково цінують як особисте спілкування з продавцями, так і цифровий формат здійснення покупок. Читати далі
Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Читати далі
Інтернет-магазин взуття, одягу і аксесуарів Rechi.Ua запустив оплату біткоїнами
Український інтернет-магазин брендового взуття, одягу і аксесуарів Rechi.Ua запустив оплату замовлень за допомогою біткоїнів. Про це RAU повідомила прес-служба інтернет-магазину. В Україні в сегменті fashion це перший магазин, який дозволив клієнтам проводити платежі за допомогою біткоїнів. «Ми періодично отримуємо запити від клієнтів на різні нестандартні способи оплати. У більшості... Читати далі
Що дали Prom.ua ребрендинг і рекламна кампанія
Про мету рекламної кампанії Prom.ua, найефективніші способи комунікації зі споживачами та отриманий ефект. Читати далі
Зроблено з Розробив AlexCSS