Главная > Досвід > Інновації
3D-тури і онлайн-примірочні: які нові функції впроваджують інтернет-магазини
Інтернет-магазини впроваджують нові функції, щоб збільшити продажі. Які технології вони використовують. Читати далі
Шопінг через камеру смартфона: українці створюють браузер з доповненою реальністю
Українці збираються створити пошуковий браузер з доповненою реальністю. Він дозволить купити порошок через камеру смартфона за один клік. Читати далі
У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах
У столиці запустили сервіс CoinyPay. Це чат-бот, який дозволяє оплачувати рахунок у ресторані через Facebook Messenger. Читати далі
Ашан відкрив перший мобільний мінімаркет Auchan Box
У Шанхаї (Китай) рітейлер Ашан відкрив перший мініатюрний продуктовий магазин Auchan Box, який займає всього 13 кв. м площі. Читати далі
Мобільний додаток Prom.ua генерує 10% товарообігу при 1% трафіка
Мобільний додаток найбільшого в Україні маркетплейса Prom.ua був розроблений всього півроку тому, однак уже зараз вын забезпечує високу конверсію. Читати далі
Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Читати далі
Інтернет-магазин взуття, одягу і аксесуарів Rechi.Ua запустив оплату біткоїнами
Український інтернет-магазин брендового взуття, одягу і аксесуарів Rechi.Ua запустив оплату замовлень за допомогою біткоїнів. Про це RAU повідомила прес-служба інтернет-магазину. В Україні в сегменті fashion це перший магазин, який дозволив клієнтам проводити платежі за допомогою біткоїнів. «Ми періодично отримуємо запити від клієнтів на різні нестандартні способи оплати. У більшості... Читати далі
METRO Cash&Carry Ukraine запустила пілотний проект інтерактивної взаємодії з клієнтами
METRO пропонує своїм клієнтам безкоштовну інноваційну послугу від стартапу ServeMe в одному з ТЦ групи у Харкові. Читати далі
Огляд нововведень травня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Читати далі
Розумний маркетплейс: як українці залучили 3 млн користувачів в сервіс продажів з ШІ
Дев’ять тез співзасновника маркетплейса Lalafo про вихід на український ринок і конкуренцію з OLX. Читати далі
Зроблено з Розробив AlexCSS