Главная > Про нас

Асоціація рітейлерів України – профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі і компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом. Асоціація діє як незалежне неприбуткове об’єднання юридичних осіб.

У число членів Асоціації рітейлерів України входять понад 60 провідних національних брендів, заходи Асоціації відвідують 200-250 представників торгових марок і девелоперів.

Місія Асоціації

Об’єднання зусиль компаній роздрібної торгівлі в процесі становлення і розвитку цивілізованого ринку рітейлу України.

Концепція роботи Асоціації:

  • Члени Асоціації – рітейлери;
  • Ключовий продукт — інформація, експертиза;
  • Компетенції – вплив на ринок шляхом об’єднання рітейлерів;
  • Цінності – побудова довірчих партнерських відносин;
  • Виконання прийнятих на себе зобов’язань.

Цілі і завдання Асоціації:

  • Сприяння розвитку підприємств роздрібної торгівлі, побудові цивілізованих ринкових відносин у сфері роздрібної торгівлі, допомога в розвитку членів Асоціації;
  • Об’єднання зусиль компаній роздрібної торгівлі для становлення і розвитку цивілізованого ринку рітейлу України;
  • Впровадження та популяризація механізмів чесної конкуренції між гравцями ринку, створення сприятливих умов для дотримання високих професійних та етичних стандартів поведінки;
  • Запобігання дискримінації за расовими, релігійними, фізичними, віковими, статевими або будь-якими іншими обмеженнями;
  • Участь у складанні та імплементації нормативно-правових актів, що регулюють роботу ринку роздрібної торгівлі в тому числі шляхом співпраці з органами державної влади;
  • Організація зустрічей бізнесу з представниками влади для обміну інформацією та пошуку оптимальних рішень у форматі круглих столів та конференцій;
  • Впровадження та розвиток механізмів саморегулювання, професійного контролю за дотриманням законодавства у сфері роздрібної торгівлі, захист прав споживачів України;
  • Вплив на орендні відносини між рітейлерами та девелоперами для встановлення максимально прозорих і справедливих умов співпраці;
  • Представлення та захист інтересів членів Асоціації в органах державної влади та інших держустановах;
  • Наповнення баз даних та інформаційних систем, які сприяють ефективній роботі членів Асоціації;
  • Розвиток міжнародного співробітництва із комерційними і некомерційними організаціями, ділових зв’язків для успішного розвитку членів Асоціації;
  • Організація обміну передовим досвідом: дискусій, семінарів і конференцій, круглих столів, публікацій у ЗМІ;
  • Залучення для надання консультаційної та методичної допомоги членам Асоціації вітчизняних і зарубіжних фахівців, бізнес-тренерів та експертів;
  • Організація статистичної і аналітичної обробки інформації, проведення маркетингових досліджень;
  • Проведення відкритих і закритих заходів з топ-менеджерами і власниками компаній для пошуку найкращих рішень з метою сприяння розвитку цивілізованого ринку рітейлу в Україні;
  • Надання членам Асоціації юридичної, рекламної, маркетингової та іншої підтримки з допомогою компаній-партнерів Асоціації;
  • Надання учасникам ринку об’єктивної, актуальної та корисної інформації на порталі rau.ua.

Переваги членства

  • аудиторія Асоціації – топ-менеджери і власники компаній сфери рітейлу;
  • безпосередня участь та вплив на сталий розвиток цивілізованого ринку рітейлу в країні;
  • власний медіа-портал з щоденною відвідуваністю від 5000 користувачів на день;
  • безкоштовна участь у фокус-групах, семінарах та бізнес-сніданках з провідними українськими експертами у сфері рітейлу (періодичність – не рідше одного разу на місяць);
  • безкоштовна участь у відкритих і закритих зустрічах з представниками влади, можливість обговорити актуальні питання та знайти оптимальне рішення;
  • пряме спілкування з лідерами ринку, розширення кола бізнес-партнерів і клієнтів, використання передового досвіду українських і зарубіжних бізнесменів;
  • можливість відвідувати найбільші європейські та світові виставки у сфері рітейлу – Shopping Centre Forum, Mapic (на спеціальних умовах);
  • участь у щорічному найбільшому українському профільному саміті індустрії – Retail&Development Business Sammit (на спеціальних умовах);
  • можливість рекламувати свої товари та послуги на заходах Асоціації;
  • можливість отримання новин законодавства у сфері рітейлу від юридичного партнера Асоціації;
  • можливість отримання консультаційної, юридичної та методичної допомоги від компаній-партнерів Асоціації;
  • можливість публікації рекламних матеріалів, інтерв’ю та інших статей на порталі rau.ua.

Історія Асоціації рітейлерів України

Асоціація заснована у квітні 2013 року. Засновники RAU – Олександр Фіалка, Андрій Жук і Олег Кручинін. У грудні 2015 року співзасновником Асоціації рітейлерів України стала інвестиційна компанія Dragon Capital.

З червня 2014-го по січень 2016-го очолювала Асоціацію Яна Зубар, раніше займалася розвитком проектів у сфері e-commerce (e-awards і e-expo). З січня по квітень 2016 року займала посаду генерального директора Марина Зайковская, раніше успішно працювала в таких компаніях, як Baker Tilly та мережа магазинів Цитрус. З квітня 2016 року виконання обов’язків генерального директора покладено на Марину Черненко, яка раніше очолювала фінансовий напрямок Асоціації, а до цього працювала в багатьох компаніях, серед яких і найбільший оператор експрес-доставки України – Нова пошта

У березні 2015 року Асоціація запросила оновити свій сайт і зробити з нього галузеве ЗМІ екс-заступника шеф-редактора журналу Forbes Україна Ніну Міщенко. Під її керівництвом портал rau.ua став значущим гравцем серед профільних ЗМІ в сфері роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості. З квітня 2016 року головним редактором порталу призначений Іван Зайцев, екс-заступник головного редактора журналу Статус, який також працював в Liga.net, журналах Контракти і Комп&аньон

Зроблено з Розробив AlexCSS