Metro пропонує українським рестораторам безкоштовні digital-інструменти

Metro пропонує українським рестораторам безкоштовні digital-інструменти

31.05.2018 11:19
  1118
Ukrainian Retail Association

Mеtro Cash& Carry Ukraine пропонує рестораторам безкоштовний онлайн-конструктор сайтів та інструмент для резервування столиків. Він вже доступний для всіх HoReCa-клієнтів рітейлера в Україні.

Як повідомила RAU пресс-служба компанії, скориставшись цим сервісом, власники ресторанів зможуть створювати веб-сайти для своїх закладів за декілька хвилин, при цьому витрати на технічне обслуговування та хостинг сайту бере на себе Mеtro.

Згідно з аналітичними даними компанії, близько 43% українських ресторанів наразі не мають власних веб-сайтів. Саме для таких клієнтів було розроблено сервіс EatBU – автоматизований інструмент для створення сайтів за декілька хвилин. На відміну від інших подібних сервісів, що дозволяють автоматично створювати веб-сайти, EatBU розроблено спеціально для HoReCa-бізнесу, тому він включає лише важливі для ресторану чи готелю блоки, як-от загальний опис закладу, меню, години роботи, варіанти оплати, спеціальні послуги тощо.

При створенні сайту можна завантажити власні фотографії закладу або вибрати з понад 500 зображень, доступних у банку даних сервісу. Також існує можливість налаштувати кольорові схеми та максимально персоналізувати дизайн сторінки, при цьому зберігши стилістику та зручність для користувача. Веб-сайти, створені за допомогою сервісу EatBU, матимуть інтерфейс, що автоматично підлаштовуватиметься під будь-який екран, браузер та ґаджет.

Ще один сервіс для HoReCa від Metro – це інструмент онлайн-резервування столів, доступний як для користувачів сервісу EatBU, так і для закладів, які вже мають власний веб-сайт. Цей сервіс дає змогу власникам ресторанів автоматично або вручну підтверджувати резерв столиків, та відправляти гостю нагадування про візит до ресторану заздалегідь, що дасть можливість зменшити кількість нереалізованих резервувань столиків. Також цей інструмент пропонуватиме гостю залишити відгук  протягом 24 годин після візиту в ресторан. Окрім цього, сервіс онлайн-резервування матиме ряд інших функцій, наприклад програми лояльності для постійних клієнтів та аналітику для закладів.

Обидва онлайн-інструменти були розроблені компанією Hospitality.digital, що входить до складу групи компаній Metro, та доступні для всіх HoReCa-клієнтів рітейлера у будь-якій країні присутності компанії безкоштовно.

Довідка. Німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash & Carry вийшла на український ринок в 2003 році. Зараз компанія управляє 23 класичними центрами оптової торгівлі Mеtro Cash & Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» в Тернополі і Луцьку. Обсяг продажів компанії в Україні за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 – вересень 2017) склав 491 млн євро.

Читайте також –

Крутіше за Цукерберга: Як Metro Cash&Carry використовує дані про покупців


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку