Власна торгова марка лінії магазинів EVA вперше перемогла у міжнародному конкурсі

Власна торгова марка лінії магазинів EVA вперше перемогла у міжнародному конкурсі

11.06.2019 02:42
  869
Ukrainian Retail Association

Власна торгова марка (ВТМ) лінії магазинів EVA – колготки Viv’en Petty, колекція Fashion Tights – отримали престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association).

Цей матеріал доступний російською мовою

Продукт переміг у номінації  «International Salute to Excellence Awards» в категорії «Модні аксесуари». Колготки Viv’en Petty Fashion Tights було обрано з поміж 519 товарів, вироблених у 23 країнах світу. На виставці була представлена модель Marygold. Як зазначається у сертифікаті переможця, колготки було відзначено за інноваційність продукту: Viv’en Petty було створено з урахуванням образів зі світових показів мод згідно поточного сезону.

На міжнародній виставці PLMA’s “World of Private Label” (Нідерланди) щороку відбувається презентація найкращих проектів ВТМ. Цього року EVA вперше взяла участь у конкурсній програмі. Попередні два роки ВТМ  EVA були представлені для ознайомлення. Третій рік поспіль лінія магазинів EVA – єдина з українських рітейлерів, що представила власні торгові марки на виставці PLMA в Амстердамі.

«Створення якісних торгових марок – один із пріоритетних напрямків розвитку нашої мережі. За 16 років існування EVA започаткувала 37 таких проектів. А кожен третій товар у споживчій корзині наших покупців вже припадає на власні торгові марки. Міжнародне визнання бренду Viv’en Petty – це свідчення для всього світу, що Лінія магазинів EVA варта довіри клієнтів та партнерів», – коментує Галина Ободець, керівниця департаменту власних торгових марок EVA.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 5 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

За 16 років компанія зросла до понад 800 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 10000 осіб. 

PLMA 2019 – щорічна міжнародна виставка, організована World of Private Label, яка об’єднує понад 4400 виробників з понад 70-ти країн світу. З офісами в Нью-Йорку та Амстердамі PLMA є найбільшою асоціацією такого типу та присвячена виключно просуненню товарів private label.

Читайте також – 

Лінія магазинів EVA запустила проект виїзної торгівлі для маленьких поселень


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  425
Усі новини ринку