Власні марки EVA втретє поспіль отримали нагороди міжнародного конкурсу Vertex Award

Власні марки EVA втретє поспіль отримали нагороди міжнародного конкурсу Vertex Award

01.07.2022 12:30
  1143
rau

У червні було підбито підсумки щорічного всесвітнього конкурсу Vertex Award 2022, присвяченого дизайну пакування власних торгових марок. В результаті журі заходу відзначило дві інхаус-розробки департаменту ВТМ мережі EVA.

Найвищу нагороду конкурсу BEST OF SHOW в категорії Women’s Clothing («Жіночий одяг») отримав дизайн пакування власної марки AmiGA, асортимент якої включає жіночі шкарпетки. Ця марка у портфелі мережі має «пару» – бренд AmiGO. Під ним представлені чоловічі та дитячі моделі. Вся продукція виробляється в Україні.

«EVA першою в Україні випустила власну торгову марку шкарпеток ще у 2011 році. Ми не просто працюємо з базовим асортиментом, а постійно експериментуємо, орієнтуючись на тренди ситуативний маркетинг, дивимось на яскравий та сміливий підхід європейських виробників. Бренд двічі на рік оновлює асортимент колекцій, в тому числі й щороку подарунковими шкарпетками з ідейним дизайном та унікальним творчим пакуванням. Ідея бренду – шкарпетки для всієї родини, для друзів і для подарунків. Ми зуміли перетворити повсякденний елемент одягу на класний презент до будь-якої нагоди і яскравий доповнюючий акцент в образі. Не в останню чергу завдяки цьому марка показує дуже добрі результати. За 2021 рік в умовах пандемії ми продали понад 6 мільйонів пар», – розповіла керівниця напряму, заступниця директора департаменту ВТМ ТОВ «РУШ» (мережа EVA та EVA.UA) Анна Гороховик.

Цього року журі Vertex Award підкорив дизайн упаковки та шкарпеток, оформлених у вигляді пончика як одне ціле. Над його розробкою працювала команда з трьох спеціалістів:

● керівниця напряму Анна Гороховик;
● керівниця відділу дизайну та інновацій Вероніка Шляхова;
● дизайнерка Олена Копаєва.

Переможний дизайн було створено у травні 2021 року, а у вересні оригінальні шкарпетки-пончик з’явились на полицях EVA.

«Робити дизайни у вигляді смаколиків – це світовий тренд. Тому разом з керівницею напряму серед безлічі ідей ми обрали саме оформлення у вигляді пончика з емоційним слоганом “OH, MY SOCKS!”, який одразу дуже чіпляє споживача. Реалізувати концепт з унікальним пакуванням було непросто, але ми знайшли оптимальне рішення разом з виробником, і у підсумку народились яскраві та стильні шкарпетки. Не просто іміджеві, розраховані на здивування, але і доступні за ціною, що користуються у клієнтів шаленим попитом», – прокоментувала Вероніка Шляхова.

Срібну нагороду конкурсу в категорії New Brand («Новий бренд») отримала ТМ IZUMI – лінія засобів догляду за волоссям професійного рівня для домашнього використання. Продукція даного бренду виробляється в Кореї, а лаконічний дизайн пакувань – розробка команди EVA:

● бренд-менеджер Валентина Бондаренко;
● керівник напряму Дмитро Потапов;
● керівниця відділу дизайну та інновацій Вероніка Шляхова.

«Аналізуючи світові тренди, ми виявили перспективну нішу – товари для догляду з Південної Кореї. Нас зацікавив даний напрям для розвитку ВТМ в категорії «Догляд за волоссям». На українському ринку косметики такий кейс був чи не першим. У якості партнерів обрали три сучасних південнокорейських заводи з жорсткою системою контролю виробництва, сировини та готової продукції. Завдяки цьому використання засобів ТМ IZUMI дає ефект салонних процедур вдома.

Продажі стартували у 2021 році, і вже за тиждень після появи на полицях частка ТМ IZUMI в товарообігу категорії втричі перевищила план. У зв’язку з настільки успішним стартом, стало зрозуміло, що звичайні логістичні ланцюжки не дадуть потрібної швидкості поповнення товарних запасів. Тому довелось частково будувати логістику за допомогою авіатранспорту. За результатами року марка вдвічі перевиконала планові показники товарообігу та частки в товарній групі», – поділилась бренд-менеджер проекту Валентина Бондаренко.

«Головним завданням дизайну пакування ТМ IZUMI було провести асоціацію із країною виробництва і підкреслити професійне позиціонування лінійки. Тому ми вирішили обрати мінімалістичне оформлення і використати в ньому корейські написи. Логотип у вигляді знака оклику, за нашим задумом, має відображати захоплення від використання продукту», – додала Вероніка Шляхова.

Три роки поспіль власні марки EVA беруть участь у змаганні Vertex Award і незмінно отримують відзнаки від журі, до складу якого входять галузеві експерти з декількох країн. З-поміж сотень претендентів поважні представники креативної індустрії та ритейлу обирають найкращих за критеріями креативності, оригінальності, інформативності, конкурентоспроможності та інноваційності пакування.

«ВТМ у баченні EVA – це напрям, який має не тільки відповідати раціональним побажанням, а й передбачати настрої та емоційні очікування наших покупців, має бути готовим здивувати та приємно вразити навіть прискіпливі очікування. Стабільно високі результати наших проектів на Vertex Award свідчать про те, що команда департаменту добре відчуває актуальні світові тенденції дизайну та віртуозно втілює їх у актуальні пропозиції для українського споживача завдяки добре вибудованій синергії на всіх етапах народження продукту. Ми вдячні за таку високу оцінку нашої роботи експертному журі Vertex Award, адже це вкотре доводить, що ми створюємо для покупця EVA тільки найкраще!» – підсумувала директорка департаменту ВТМ ТОВ «РУШ» (мережа EVA та EVA.UA) Галина Ободець.

Читайте також

Клієнти EVA переказали понад 1,2 млн грн на благодійність

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку