Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD`s 2020

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD`s 2020

11.08.2020 04:05
  208
rau

Проект оформлення Новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проектом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design), отримав номінацію Гран-прі (Best in Show) на 49-му міжнародному візуальному конкурсі – VMSD’s 2020 International Visual Competition.

ЦУМ запрошена в США на міжнародну конференцію International Retail Design Conference (IRDC) – головну освітню подію для дизайнерів роздрібної торгівлі. Про це повідомляє прес-служба ЦУМ Київ. Також, Христина Юра, Старший фахівець креативного відділу ЦУМ, стала лауреатом 9-ї міжнародної премії молодих дизайнерів і архітекторів в сфері рітейл-дизайну – Design Dozen 2020, за версією американського журналу VMSD, і увійшла до списку 12 кращих представників індустрії до 35 років, професійна діяльність яких є революційною і розвиває рітейл. «На мій погляд, основна мета вітрин сьогодні – продемонструвати концепцію бренду, його стратегію і напрямок розвитку. Це канал для спілкування з клієнтом, а не просто презентація товару», – коментує Христина Юра.

Креативна команда ЦУМ кожен сезон створює неповторні сюжети, застосовує інноваційні рішення, які гідно оцінюють на локальному та міжнародному ринках. Проект новорічних вітрин «Фабрика Подарунків» 2019 року отримав вже дві премії: приз за найкращий новорічний декор в Україні 2019-2020 року від компанії Malls Club і MK Illumination, Гран-прі в міжнародному конкурсі Visual Merchandising and Store Design. Проект ЦУМ став головною темою літнього номеру VMSD, з виносом на обкладинку і історією його створення та реалізації на сторінках журналу. Весняні вітрини «Переродження» 2019 року, присвячені 80-річчю універмагу, також були відзначені нагородою в цьому конкурсі й отримали заохочувальну премію Honorable mention.

В International Visual Competition беруть участь незалежні дизайнери, дизайнерські фірми, візуальні мерчандайзери, роздрібні продавці, виробники та дистриб’ютори з усього світу. Цей конкурс присвячений проектам рітейл-дизайну, які були реалізовані протягом одного року. Конкурс проводиться 49 років поспіль. Серед переможців конкурсу 2020 року: Maisons of Richemont North America (Bellevue, Switzerland), Coach x Michael B. Jordan та інші. Раніше переможцями ставали проекти таких брендів і компаній, як: Galeries Lafayette, Coach, Jimmy Choo, Macy’s Chicago, Pandora Shine, TOPSHOP, Simon Carter.

Судді високо оцінили проект київського ЦУМ, зробивши акцент на тому, що саме емоційний відгук, який дають вітрини, надає можливість рітейлерам комунікувати зі споживачем. Michael Brindley, суддя 2020 International Visual Competition так прокоментував перемогу проекту: «Рітейл переживає важкі часи. Ми повинні пам’ятати, що це сторітелінг і створення емоційного зв’язку».

Це не перші вітрини ЦУМ, які отримали світове визнання. Вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом «Калейдоскоп» увійшли до short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.

У новому сезоні команда центрального універмагу готує щось дуже особливе, у співпраці з відомим українським художником, продовжуючи підтримувати мистецтво і українських арт-діячів.

Довідка. ЦУМ – перший торговий об’єкт формату department store в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку