
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Упродовж 2 років від початку повномасштабного вторгнення Metro Україна передала 58 мільйонів гривень благодійної допомоги, відправила на перероблення 355 000 пластикових пляшок та допомогла облаштувати понад 20 шкільних укриттів.
Головні напрямки, на яких зосередилась компанія у 2022-23 роках: гуманітарна місія, підтримка співробітників та їхніх родин і сталий розвиток.
Обсяг благодійної допомоги компанії за два попередні роки склав понад 58 мільйонів гривень, 891,3 тонни харчових продуктів, 131,2 тонни засобів індивідуальної гігієни та 81,5 тонни непродовольчих товарів. Більшу частину передали на потреби ЗСУ та підрозділів ТрО.
Компанія продовжує реалізацію великих соціальних програм, націлених на підтримку, зокрема:
З перших днів повномасштабного вторгнення Metro Україна убезпечила персонал: продовжила виплати усім співробітникам, допомагала з евакуацією з гарячих точок України та фінансувала оренду житла. Завдяки підтримці компанії, понад 600 співробітників змогли перевезти свої сім’ї до безпечних місць.
Компанія допомагала співробітникам не лише фінансово, а й підтримувала морально. Для колег створили програму підтримки “Пліч-о-пліч”, у межах якої співробітники та їхні близькі могли отримати психологічну допомогу. Пізніше заснували простір “Metroдумці”, покликаний об’єднати колег за спільними інтересами та турбуватись про їхній добробут. До напрямів роботи проєкту належать: фізичне та ментальне здоров’я, соціальний та фінансовий добробут. До проєкту вже доєднались понад 490 учасників та учасниць.
Metro Україна активно працює над зменшенням негативного екологічного сліду. Компанія розширює асортимент екологічно чистих товарів. Наприклад, 70% асортименту одноразових товарів – це біорозкладні вироби.
Компанія впроваджує програми з енергоефективності, сортування та переробки відходів у власних торгових центрах. Пункти сортування Waste Collection Point у ТЦ дозволяють скоротити утворення майже 2 тонн твердих побутових відходів. А за допомогою автомату “Япомогабокс” на переробку зібрали понад 355 тис. пластикових пляшок.
«Як один із лідерів ринку, Metro Україна відчуває відповідальність перед українським суспільством. Ми прагнемо бути не просто постачальником товарів, а й рушійною силою позитивних змін. Наші благодійні ініціативи – зобов’язання перед суспільством, яке дає нам можливість розвиватися і турбуватись про українців», – зазначає Олена Вдовиченко, генеральна директорка Metro Україна.
Більше деталей про соціальні ініціативи Metro Україна у новому звіті компанії з гуманітарної місії та сталого розвитку.