ТРЦ Фабрика – фіналіст престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards
ТРЦ Фабрика пройшов у фінал найпрестижнішого в сфері маркетингу торгової нерухомості конкурсу Міжнародної Ради торгових центрів. ТРЦ Фабрика в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності в 2016 році провів кампанію «Be Closer». Основна ідея проекту – звернути увагу і допомогти дітям з особливими потребами та дітям-сиротам. У зв’язку з військовими діями на сході країни – це … Читати далі ТРЦ Фабрика – фіналіст престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити