Мережа шопінг-центрів Територія min провела конкурс для студентів

Мережа шопінг-центрів Територія min провела конкурс для студентів

01.12.2022 03:56
  842
Дарія Осіїк

У жовтні 2022 року мережа шопінг-центрів Територія min за сприяння кафедри журналістики та реклами провела конкурс для студентів Державного торговельно-економічного університету (ДТЕУ) на розробку принтів для колекції одягу ВТМ мережі – DEMOS.

Завданням було розробити варіанти патрітичних трендових принтів для бренду DEMOS:

  • Чоловічих світшотів
  • Жіночих світшотів
  • Підліткових світшотів

Всі принти повинні були бути в стилі лінійки бренду Demos і повинні були бути такими, щоб їх можна було поставити ще й на шопери і чашки.

DEMOS – це український бренд, народжений у полум’ї війни з окупантами. Саме так називали вільних людей, населення давньогрецьких міст-держав, яке володіло громадянськими правами, на відміну від рабів! DEMOS – це бренд для людей, які прагнуть свободи самовираження. В кожній моделі описано окрему історію зі встановлення нашої нації. Мета бренду – робити якісний, доступний та яскравий одяг для людей, які люблять Україну!

Директор з маркетингу мережі Території min Наталія Хомік зазначає: «У конкурсі могли взяти участь всі бажаючі студенти ДТЕУ факультету торгівлі та маркетингу і першопочатково конкурс був по дизайну і ми сподівалися отримати декілька робіт від дизайнерів, але все склалося зовсім інакше – набагато краще і цікавіше.

Але ідея такого конкурсу настільки сподобалася студентам, що ми отримали аж 33 концепції одягу від студентських команд, які виступали як повноцінні рекламні креативні агенції з повноцінними креативними командами – починаючи від копірайтера і закінчуючи директором агенції. Кожна концепція містила по 5-10 розробок і пояснення концепцій – в чому саме ідея. Ми навіть сподіватися не могли, що робіт буде аж так багато і на такому високому рівні»

Переможцями конкурсу стали три команди:

1 місце – студентська рекламна агенція 13’s century.

Склад команди: Рогожинський Михайло, Зібарєва Олександра, Багратіоні Кристина, Файвішенко Єва, Мовчан Руслана, Калитенко Анна, Кисіль Єлизавета, Кохан Віталій, Білоцерківець Ірина.

2 місце – студентська рекламна агенція SVOЇМ.

Склад команди: Синякова Євгенія, Лазар Світлана, Резник Олександра, Лагутіна Анна, Безгодькова Софія.

3 місце – студентська рекламна агенція Сrater Сreative Аgency.

Склад команди: Чепурнова Діана, Червоножка Олег, Пушкаренко Валерія, Валовенко Єлизавета, Пащенко Ольга, Тассо Артем.

Розробки цих команд будуть використані для створення весінньо-літньої колекції DEMOS.

Команди отримають цінні подарунки від мережі Територія min та рекомендаційні листи для майбутнього працевлаштування. І, звісно, будемо звертатися по нові розробки.

ДТЕУ, завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко, відмічає: «Ми раді плідній співпраці з нашими партнерами, з представниками бізнесу, інтереси роботодавців враховані в аспекті досягнення мети навчання – підготовки кваліфікованих фахівців Державного торговельно-економічного університету. Здобувачі вищої освіти у конкурсі мали змогу проявити креатив, адаптувати свої знання в реальному світі, підкреслити свою майстерність, відпрацювати навички від розроблення  ідей до повного втілення їх у життя. Пишаємось нашою молоддю, нашим поколінням, патріотизмом та перемогою» .

Довідка. Територія min – це мережа шопінг-центрів стильного шопінгу для всієї родини, яка на ринку вже 12 років. Це 13 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї сім’ї. Всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 11 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві та по одному у Чернігові та Івано-Франківську. Основна мета – надати можливість всім людям, незалежно від рівня доходів, виглядати гарно та стильно, тому ми цінуємо кожного покупця і вкладаємо багато сил та любові у розвиток магазинів.

ДТЕУ – Державний торговельно-економічній університет, елітарна освіта нинішнього та прийдешніх поколінь на засадах прийнятності традицій та інновацій задля забезпечення поступального роз­витку України (https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=3&uk). Стратегічною ме­тою ДТЕУ є побудова моделі європейського інноваційного університету на засадах випереджального розвитку освітньої, наукової діяльності, форму­вання гармонійної особистості, стабільно високої конкуренто­спро­мо­ж­но­сті в країні та світі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку