Вегетаріанська гілка KFC і годівнички біля ресторанів: зелена ініціатива для свідомих споживачів
10.09.2021 12:00ЦУМ Київ продовжує зміцнювати співробітництво з українськими дизайнерами й осінній сезон відкриває колаборацією з брендом T.Mosсa.
Головним натхненням дизайнерів стали ікони 80-х. Жінки, які мотивують любити себе: Мадонна як приклад гарної трансформації, неймовірна й активна леді Джейн Фонда, на честь якої названо найкоротша сукня капсули, Сінді Кроуфорд як символ гармонії та любові до себе.

«T.Mosсa х ЦУМ – прем’єра осені. Капсула дуже яскрава, енергійна, при цьому комфортна та затишна. Спортивний тренд, який продовжує займати топові позиції у модній індустрії, знаходить відображення у кожному виробі. У співпраці з дизайнерами були створені образи для активної сучасної жінки», – коментує баїнг-директорка ЦУМу Ольга Чайка.

«Мода – це завжди діалог з попереднім сезоном, поколінням. Ми хочемо, щоб дівчата проєктували власне визначення себе, і пропонуємо варіанти, як відобразити свій стан у новому амплуа. Адже мода – це повноцінний вираз через колір і форму», – зазначає дизайнер бренду T.Mosca Катя Квіт.

Трикотажні кардигани, сукні, об’ємні светри, штани, шорти і топи – всі одиниці доповнені яскравими смугами та ремінцями. Кольори капсули насичені й глибокі: фуксія, темно-зелений, фіолетовий, чорний, білий.

«Так важливо відкривати нові грані жіночності, настрою, натхнення. Для центрального універмагу ми створили колекцію для впевненої у своїй індивідуальній красі жінки, з активним способом життя та без прив’язки до віку», – доповнює дизайнер бренду T.Mosca Оксана Шаповалова.

Спеціально для цієї капсули використовували пряжу з переробленої сировини. До кожного виробу додається сертифікат якості.
Капсула T.Mosca x ЦУМ ексклюзивно представлена на 3-му поверсі ЦУМу та на tsum.ua.
Читайте також –