“Стефанія” в кожен дім – до фіналу Євробачення у Varus переназвали ще одну страву
На полицях Varus з’явилися булочки з вишнею «Стефанія». Таким чином мережа супермаркетів вирішила підтримати гурт KALUSH Orchestra, який представить Україну на пісенному конкурсі Євробачення-2022 у італійському Турині.
Нині багато фраз та термінів стали для країни такими ж важливими, як їжа для життєдіяльності людини. Тому для Varus вже гарним досвідом стало тематичне перейменування різноманітних продуктів та страв мережі.
«Нині ми, як ніколи, пишаємося тим, що Varus – це український бренд. Більше того, сьогодні весь світ захоплюється українцями, які об’єдналися заради перемоги та несамовито б’ються із рашистами. Нашими незламними воїнами, лікарями, пожежниками, волонтерами… Українським бізнесом, що не лише працює в настільки складних умовах, але й при цьому активно допомагає країні в усіх напрямках. Українськими артистами та співаками, які по світу дають благодійні концерти, збираючи мільйони на потреби армії та постраждалих від “обіймів божевільного сусіда”. І так, ми твердо віримо в перемогу України! Віримо також і в нашу перемогу на Євробаченні-2022, здобуту для України KALUSH Orchestra з піснею Stefania, яку вже зараз наспівує весь світ. Ми вирішили символічно підтримати гурт та перейменували традиційну українську булочку з вишнею, давши їй назву переможної пісні», – говорить директор з маркетингу Ольга Румянцева.
Нагадаємо, що з метою підтримувати войовничий дух клієнтів, в перші тижні війни мережа Varus оновила назви товарів в маркетах, надавши їм символізму сьогодення. На даний момент нові назви отримала низка продуктів. Серед яких – булочка з вишнею «Стефанія», хліб «Джавелін», багет «Стінгер», бублик турецький «Байрактар», салат з капусти з огірком «Смерть ворогам!», салат олів’є «Ми з України!», пиріжки з капустою «Від баби Наді», хек у клярі «Гребіть веслами!», крильця курячі в паніровці «Нова “Мрія”» та ін.
Товари з патріотичними назвами наявні в маркетах, що працюють на даний момент. А рецепти страв є на сервісі розумних рецептів Varus. Varus бажає KALUSH Orchestra привезти з пісенного конкурсу Євробачення-2022 перемогу. Разом до перемоги – все буде Україна!
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.
Мережа Varus іпершою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також –
WOG відновлює харчування в поїздах Інтерсіті та впроваджує спільно з УЗ соціальну ініціативу