Соціальна дистанція з Агромат

Соціальна дистанція з Агромат

30.03.2020 07:52
  628
rau

Нинішня ситуація – виклик для бізнесу. Компанії повинні проявити соціальну відповідальність, не дати продажам впасти, зберегти лояльність аудиторії і бути актуальними.

Цей матеріал доступний російською мовою

Лідер українського ринку керамічної плитки та сантехніки Агромат активно розвиває власний оновлений інтернет-магазин з 2018 року. У нових реаліях Агромат оперативно перебудував основні бізнес-процеси, закривши всі 20 магазинів по Україні і надавши весь спектр послуг онлайн. Менеджери магазинів мережі стали персональними онлайн-консультантами. Склади компанії працюють у штатному режимі, в тому числі і на доставку, потужності якої збільшені на 30%. Для безпеки клієнтів і співробітників введений жорсткий контроль за виконанням вимог ВООЗ. Щодня проводиться перевірка здоров’я співробітників, вимірювання температури, додаткове прибирання, інвентарна дезінфекція.

Нова рекламна кампанія Агромат виконує соціальну місію. Рітейлер закликає громадян залишатися вдома і мінімізувати контакт із зовнішнім світом. У зв’язку з цим компанія представила видозмінений логотип. А також замінила рекламні білборди по всій країні на соціальні з нагадуванням про важливість миття рук, що гармонійно доповнило комунікаційну стратегію бренду.

Крім того, Агромат закупив і розповсюдив 13400 масок, 5570 пар рукавичок, 498 літрів дезинфікуючих засобів.

Незважаючи на те, що поширення коронавірусу викликає тривогу у багатьох людей, Агромат закликає не втрачати почуття гумору, адже позитивний настрій краще паніки.

Читайте також –

АГРОМАТ взяв участь в Архітектурному хакатоні, щоб допомогти онкохворим дітям


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Директор компанії Checkbox про переваги сучасних рішень програмних РРО, особливості переходу та можливості системи.
time icon  
  254
Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення...
time icon  
  346
Усі новини ринку