
Novus відкрив 35-й Мі Маркет — другий у Броварах


Нинішня ситуація – виклик для бізнесу. Компанії повинні проявити соціальну відповідальність, не дати продажам впасти, зберегти лояльність аудиторії і бути актуальними.
Цей матеріал доступний російською мовою
Лідер українського ринку керамічної плитки та сантехніки Агромат активно розвиває власний оновлений інтернет-магазин з 2018 року. У нових реаліях Агромат оперативно перебудував основні бізнес-процеси, закривши всі 20 магазинів по Україні і надавши весь спектр послуг онлайн. Менеджери магазинів мережі стали персональними онлайн-консультантами. Склади компанії працюють у штатному режимі, в тому числі і на доставку, потужності якої збільшені на 30%. Для безпеки клієнтів і співробітників введений жорсткий контроль за виконанням вимог ВООЗ. Щодня проводиться перевірка здоров’я співробітників, вимірювання температури, додаткове прибирання, інвентарна дезінфекція.
Нова рекламна кампанія Агромат виконує соціальну місію. Рітейлер закликає громадян залишатися вдома і мінімізувати контакт із зовнішнім світом. У зв’язку з цим компанія представила видозмінений логотип. А також замінила рекламні білборди по всій країні на соціальні з нагадуванням про важливість миття рук, що гармонійно доповнило комунікаційну стратегію бренду.
Крім того, Агромат закупив і розповсюдив 13400 масок, 5570 пар рукавичок, 498 літрів дезинфікуючих засобів.
Незважаючи на те, що поширення коронавірусу викликає тривогу у багатьох людей, Агромат закликає не втрачати почуття гумору, адже позитивний настрій краще паніки.
Читайте також –
АГРОМАТ взяв участь в Архітектурному хакатоні, щоб допомогти онкохворим дітям