Програма лояльності Фокстрот досягла 9,5 млн учасників

Програма лояльності Фокстрот досягла 9,5 млн учасників

06.02.2020 11:53
  549
rau

Статистика компанії показала, що кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за 2019 рік збільшилася на 1,3 млн покупців.

Серед чинників успіху – оптимізація умов програми, акцент на персоналізації, налагоджена комунікація та підвищення якісних стандартів роботи з відвідувачами магазинів мережі.

– Цього року «Фокс клубу» виповнилося 14 років. За ці роки ми змогли зібрати найбільшу кількість прихильників своєї програми лояльності серед інших ритейлерів побутової техніки та електроніки, – коментує Євген Кречетович, начальник служби CRM Фокстрот. – Це важливо, тому що більшість покупок в мережі здійснюють саме постійні покупці. При цьому 80% вторинних покупців використовують можливості бонусної картки. Одночасно з цим збільшується частка покупок, здійснених за омні-моделлю: покупці обирають річ в інтернет-магазині, а купують в стаціонарному. Або навпаки: дивляться і тестують товари в традиційному магазині, а купують на сайті foxtrot.ua.

Аналітики Фокстрот підрахували, що середній чек учасника програми «Фокс клуб» утричі перевищує середній чек. Одночасно з цим ймовірність повторної покупки дорівнює 70%, оскільки за кожну покупку нараховується кешбек у вигляді бонусів: 1 бонус дорівнює одній гривні. Отримані бонуси-гривні можна використовувати при наступній покупці.

У компанії відзначають, що, на цьому «корисності» програми лояльності не закінчуються. Її учасники першими дізнаються про новинки, акції та додаткові знижки, а також можуть розраховувати на персональну цінову пропозицію.

– Щомісяця в 2019 році із цифри 8,2 млн «Фокс клуб» збільшувався в середньому на 100 тисяч учасників, – зафіксував досягнуті результати Олексій Зозуля, виконавчий директор омніканального бренду Фокстрот. – Але ми не зупиняємося на досягнутому, і продовжуємо розробляти рішення, які дозволять перевищувати очікування наших покупців.

У компанії нагадали, що Фокстрот першим в галузі скасував обов’язкову пластикову карту лояльності, замінивши її віртуальною бонусною карткою. Всі дії – від ідентифікації до нарахувань зняття бонусів відбуваються за допомогою номера мобільного телефону.

Читайте також

Мережа техніки та електроніки Фокстрот запустила новий сайт свого інтернет-магазину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group і мережі MasterZoo, отримала міжнародну нагороду “Людина року в зооіндустрії” від Pet Worldwide

Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group і мережі MasterZoo, отримала міжнародну нагороду “Людина року в зооіндустрії” від Pet Worldwide

16 жовтня 2024 року, під час International Pet Conference 2024 у Брюсселі, Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради компанії...
time icon  
  41
Усі новини ринку