Програма лояльності Фокстрот досягла 9,5 млн учасників
Статистика компанії показала, що кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за 2019 рік збільшилася на 1,3 млн покупців.
Серед чинників успіху – оптимізація умов програми, акцент на персоналізації, налагоджена комунікація та підвищення якісних стандартів роботи з відвідувачами магазинів мережі.
– Цього року «Фокс клубу» виповнилося 14 років. За ці роки ми змогли зібрати найбільшу кількість прихильників своєї програми лояльності серед інших ритейлерів побутової техніки та електроніки, – коментує Євген Кречетович, начальник служби CRM Фокстрот. – Це важливо, тому що більшість покупок в мережі здійснюють саме постійні покупці. При цьому 80% вторинних покупців використовують можливості бонусної картки. Одночасно з цим збільшується частка покупок, здійснених за омні-моделлю: покупці обирають річ в інтернет-магазині, а купують в стаціонарному. Або навпаки: дивляться і тестують товари в традиційному магазині, а купують на сайті foxtrot.ua.
Аналітики Фокстрот підрахували, що середній чек учасника програми «Фокс клуб» утричі перевищує середній чек. Одночасно з цим ймовірність повторної покупки дорівнює 70%, оскільки за кожну покупку нараховується кешбек у вигляді бонусів: 1 бонус дорівнює одній гривні. Отримані бонуси-гривні можна використовувати при наступній покупці.
У компанії відзначають, що, на цьому «корисності» програми лояльності не закінчуються. Її учасники першими дізнаються про новинки, акції та додаткові знижки, а також можуть розраховувати на персональну цінову пропозицію.
– Щомісяця в 2019 році із цифри 8,2 млн «Фокс клуб» збільшувався в середньому на 100 тисяч учасників, – зафіксував досягнуті результати Олексій Зозуля, виконавчий директор омніканального бренду Фокстрот. – Але ми не зупиняємося на досягнутому, і продовжуємо розробляти рішення, які дозволять перевищувати очікування наших покупців.
У компанії нагадали, що Фокстрот першим в галузі скасував обов’язкову пластикову карту лояльності, замінивши її віртуальною бонусною карткою. Всі дії – від ідентифікації до нарахувань зняття бонусів відбуваються за допомогою номера мобільного телефону.
Читайте також
Мережа техніки та електроніки Фокстрот запустила новий сайт свого інтернет-магазину