
Loko за місяць розширив географію удвічі: доставка працює вже у 44-х містах


За 20 років роботи компанія Invogue Fashion Group зібрала портфель таких відомих світових брендів як MaxMara, Marc Cain, Kenzo, Boss, Helmut Lang, Joseph та інші.
Invogue Fashion Group – компанія з багаторічним стажем роботи в люксовому рітейлі, в портфелі якої такі всесвітньо відомі бренди як MaxMara, Marina Rinaldi, BOSS та інші. Крім того, в активах компанії є мультибрендові магазини дитячої моди Daniel Kids Boutique. Цього року fashion-рітейлер Invogue Fashion Group святкує своє 20-тиріччя. До ювілею компанія розповіла RAU 20 самих цікавих фактів з історії компанії.
Компанія Invogue Fashion Group заснована в 2001 році. Засновниці народилися і проживають в Одесі. А компанія Invogue втілила в собі їх загальну любов до моди і якісного сервісу.
В основі створення компанії IFG лежить філософія об’єднання трьох важливих стовпів: моди, мистецтва і сервісу.
Invogue Fashion Group – це магазини в головних fashion-столицях України, більше 50-ти всесвітньовідомих брендів.
Invogue Fashion Group – це 20 років роботи в рітейлі класів “преміум” і “люкс”.
Invogue Fashion Group є дистриб’ютором таких відомих брендів як MaxMara, MaxMara Weekend, Marc Cain, Kenzo, Max&Co, Boss, Dorothee Schumacher, Acne Studios, Helmut Lang, Joseph, Walk Of Shame, Ganni, Theory, Golden Goose і багатьох інших. З кожним роком компанія розширює портфель брендів лідерів світового ринку моди.
Серце компанії – перший флагманський магазин Invogue Concept Store. Це унікальний концептуальний простір в самому центрі Одеси, магазин був відкритий в 2001 році.
Invogue Concept Store – це 900 кв. м магазину інтелектуальної моди, кафе, художня галерея, бібліотека, конференц-зал.
Компанія IFG зібрала унікальних фахівців у своїй галузі. Баєри, стилісти, мерчендайзери, бек-офіс. Частина команди працює під брендом Invogue Fashion Group більше п’ятнадцяти років. А ряд співробітників працюють тут з моменту заснування компанії.
Команда Invogue Fashion Group активно стежить за нововведеннями і сучасним підходом у веденні бізнесу, дбайливо зберігаючи традицію сімейного підходу і приємних дружніх відносин.
Кожен клієнт – друг нашої компанії, кожна людина в команді – член нашої великої родини.
IFG – фіналісти Customer Centricity World Series – міжнародного сервісного конкурсу за звання сервісної компанії року, де беруть участь сотні кращих світових компаній з кращими світовими практиками в клієнтському сервісі! IFG задають високу планку сервісної культури в люксовому рітейлі.
Клієнтам мережі компанія надає додаткові послуги з догляду за одягом, взуттям, аксесуарами і домашнім текстилем. Компанія працює в форматі door to door: забирає річ в будь-якому зручному для клієнта місці і упорядковує в стислі терміни.
У розпорядженні клієнтів IFG – єдина хімчистка в Україні, яка працює по системі «0%» ризику для клієнта. Команда IFG несе повну відповідальність за якість чищення, збереження виробу і кінцевий результат.
Меню Invogue Cafe відповідає сучасним тенденціям про правильне харчування.
У минулому році в Invogue Cafe проходив «Солодкий марафон», який придумали власниці Тетяна і Анжела. Протягом місяця вони особисто пекли всілякі десерти у себе на кухні, і продавали їх у кафе. Всі виручені кошти від продажу були передані в дитячу лікарню.
Художня галерея Invogue Art Gallery – соціальний проект, заснований в 2016 році на підтримку розвитку сучасного українського візуального мистецтва. Тут проходять виставки сучасного мистецтва прогресивних українських та іноземних художників.
З самого свого заснування галерея Invogue #ART виступає партнером Odessa Classics і Одеського Міжнародного Кінофестивалю.
У Invogue #ART протягом чотирьох років відбулося понад 30 відкриттів виставок і понад 350 лекцій, дитячих і дорослих майстер-класів.
Конференц-зал Invogue – ще один майданчик, який підтримує fashion education на території Одеси і України. Тут проходять навчальні лекції, всілякі тренінги, творчі зустрічі з відомими і талановитими людьми.
IFG – це знакові магазини не тільки для міста Одеси. За 20 років компанія стала наймасштабнішою і вийшла на ринок Києва і Харкова, але зберегла основу сімейних традицій і цінностей. Для Одеси магазини стали знаковими майданчиками як для тредсеттерів, так і просто для одеситів.
Читайте також –
Тетяна Бурда, Invogue Fashion Group: Як інтроверту стати успішним в бізнесі