Подарункові сертифікати ЦУМ Київ

Подарункові сертифікати ЦУМ Київ

07.10.2020 02:20
  413
rau

ЦУМ Київ цієї осені запустив подарункові сертифікати, які допоможуть вашим близьким та друзям реалізувати їх мрії та бажання.

Цей подарунок буде доречний для будь-якої події. Відтепер не потрібно витрачати час на пошуки, підбір розміру чи кольорової гами. З високою вірогідністю ви зможете перевершити очікування рідних та колег, надавши їм можливість обрати бажане в центральному універмазі Києва. Адже у списку подарунків – колекції одягу, взуття, прикраси та аксесуари улюблених брендів: Jimmy Choo, Bally, Sergio Rossi, Aquazzura, Proenza Schouler, Victoria Victoria Beckham, The Marc Jacobs, Nanushka, Isabel Marant, Lardini, Cortigiani та багато інших.

Наразі доступні, як номінали для приємного компліменту, так і для суттєвих подарунків до особливих подій: 1 000, 2 000, 5 000, 10 000, 25 000, 50 000, 100 000 гривень.

Окремо варто відзначити оформлення подарункового сертифікату. Команда ЦУМ відтворила дизайн фірмових пакетів універмагу в мініатюрі. Зображення на пакетах, конвертах та сертифікатах були розроблені на основі головної арт-колаборації цього сезону, а саме спеціально створених ілюстрацій одного з найвідоміших українських художників – Сергія Майдукова для ЦУМ.

Одяг, взуття та аксесуари обраних міжнародних брендів можна придбати в універмазі та на сайтах tsum.ua чи outlet.tsum.ua. Дія сертифікатів поширюється у тому числі на одиниці зі знижками, акційні пропозиції та товари за спеціальними цінами. Подарунковий сертифікат не потребує термінового обміну, підібрати зручний час для шопінгу можна впродовж шести місяців, з моменту придбання.

Ваш універсальний подарунок вже чекає на касах універмагу та в онлайн-магазині tsum.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  33
Усі новини ринку