Співпраця освіти та бізнесу: успішні кейси «Родинної ковбаски»

Співпраця освіти та бізнесу: успішні кейси «Родинної ковбаски»

19.12.2019 12:54
  253
Ukrainian Retail Association

В рамках соціального проекту «Родинна ковбаска» залучила до співпраці студентів-маркетологів Львівського Національного Університету ім. Івана Франка та Львівської бізнес-школи УКУ.

Цей матеріал доступний російською мовою

«Родинна ковбаска» – один із найпотужніших гравців на українському ринку, компанія з багатолітнім досвідом, основною  перевагою якої є повний цикл виробництва м’ясних та хлібобулочних виробів – у власності компанії власні поля, ферми, пекарня та цех. Маючи чималий багаж знань та потужний досвід ведення бізнесу, команда «Родинної ковбаски» невпинно вдосконалюється, активно долучаючись до співпраці зі сферою освіти.

Нещодавно в рамках соціального проекту «Родинна ковбаска» залучила до співпраці студентів-маркетологів Львівського Національного Університету ім. Івана Франка. Студентам запропонували розглянути один із двох кейсів: одна частина студентів аналізувала обслуговування та сервіс, інша – продукт та його представлення. Свої проекти майбутні маркетологи представили команді «Родинної ковбаски», де могли одразу отримати фаховий фідбек на свої ідеї, зрозуміти переваги та ризики кожної з маркетингових стратегій. Метою співпраці було залучити молоде покоління майбутніх маркетологів та дати можливість застосувати отримані знання на практиці.

Минулого тижня студенти магістерської програми MSc in Marketing Management, яка цьогоріч стартувала у Львівській бізнес-школі УКУ, ознайомилися з внутрішнім процесом роботи “Родинної ковбаски» в межах навчального курсу «Продуктовий менеджмент та інновації». «Сам предмет, – розповідає менеджер програми Олена Кулигіна, – складається з двох частин. Перша частина – аудиторні заняття, де студенти опановують теоретичну базу та фундаментальні концепції. Друга частина орієнтована на практичне розуміння та закріплення теорії. Дуже важливо розуміти, як теорія втілюється на практиці, мати чіткі асоціації теоретичної та практичної частин».

Студенти мали нагоду побачити весь технологічний процес виготовлення продукції на виробництві. Після цього вони відвідали один з магазинів нового формату, де ознайомилися з представленням продукції на прилавках магазину.

Отримавши достатньо інформації про компанію, п’ять команд студентів-маркетологів працювали над різними проектами в межах теми про інноваційну продукцію. До представлення проектів долучилася команда відділу маркетингу “Родинної ковбаски”. Автори найкращих проектів отримали подарункові сертифікати від “Родинної ковбаски”.

Така співпраця дозволяє студентам почерпнути позитивний досвід маркетингу, розглянути питання ширше, проаналізувати реальні кейси і тим самим зробити різні аспекти бізнесу більш зрозумілими для себе. Якщо виникають труднощі з розумінням того чи іншого аспекту – студенти мають змогу відразу  звернутися до фахівців маркетингу із запитаннями.

«Ми дуже вдячні, що і персонал на виробництві, і продавці у магазинах, і працівники відділу маркетингу так відкрито діляться своїм досвідом зі студентами та залучають їх до подібних проектів», – ділиться Олена, – таку співпрацю плануємо продовжити, залучаючи вже не тільки маркетологів, але й студентів інших програм, зокрема «Інновації у підприємництві». Бо це насправді дуже цікавий та цінний досвід».

Навчання та розвиток дуже важливі  для  керівництва  компанії.  Олег Баран – співвласник та генеральний директор компанії «Барком», який нещодавно завершив навчання на програмі Key Executive МВА Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) поділився: «Ми з братом обоє маємо освіту МВА: я навчався на програмі Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а брат – у Києво-Могилянці. Щодо ефективності навчання, то я всім рекомендую йти на навчання у LvBS, бо воно має як раціональну, так й ірраціональну складову. Є речі, що не піддаються логіці, але які все одно працюють в бізнесі. Це якесь певне розширення свідомості, ширший погляд на речі, краще усвідомлення процесів. Обов’язково потрібно не припиняти навчатися, спілкуватися з іншими людьми, бачити інший світ, залучати консультантів, радників», – Олег про знання для успішного ведення бізнесу.

Керівниця відділу маркетингу «Родинної ковбаски» Ольга Саніна про співпрацю з освітою: «Це не просто співпраця Lviv Business School (LvBS) та «Родинної ковбаски», це співпраця освіти та бізнесу. Від такої співпраці виграють усі – студенти вчаться в нас, а ми вчимося в них».

Читайте також – 

Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку