
Poland & CEE Retail Summit 2025: Головна бізнес-подія року для рітейлу та FMCG у Центральній і Східній Європі


За три роки, відколи триває ініціатива «Зігріваємо захисників», мережа ОККО вже приготувала для військових 8,3 мільйона порцій кави та чаю, а також понад 4,8 мільйона хотдогів. Програма діє на прифронтових АЗК компанії в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій, Херсонській, Сумській, Миколаївській та Чернігівській областях.
Долучитися до підтримки можуть і клієнти мережі. Для цього достатньо перерахувати на проєкт свої бали Fishka в додатку або на сайті в розділі «Fishka. Благодійність».
Програма «Зігріваємо захисників» – одна з ініціатив компанії з підтримки Збройних Сил України, яка діє з перших днів війни. Уже третій рік поспіль компанія разом із фондом «Повернись живим» та клієнтами активно допомагає забезпечувати передову розвідувальними комплексами та піхотним озброєнням. У рамках останньої кампанії ДШВ отримали 10 комплексів виявлення та знищення «Пульстрон».
У березні стартувала четверта хвиля «ОКО за ОКО» – компанія приєдналася до підсилення «Дронопаду» фонду «Повернись живим». Для системного посилення війська мережа відраховує одну гривню із кожного проданого літра пального Pulls на закупівлю зброї та техніки.
Загалом від початку війни ОККО перерахувала понад 2,5 млрд грн на підтримку ЗСУ та на гуманітарні потреби.
Довідка. Мережа АЗК ОККО (Концерн Галнафтогаз) входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також є мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо.
Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального.
Для отримання додаткової інформації про компанію – https://www.okko.ua/