
Novus відкрив 35-й Мі Маркет — другий у Броварах


ЦУМ представив нові вітрини, головним сюжетом яких стала природа, її вражаюча неповторність та захоплююча краса.
Креативна команда ЦУМ відтворила різноманітні природні ландшафти, акцентуючи увагу на важливості дбайливого та свідомого ставлення до ресурсів нашої планети. Весняні вітрини наповнені повітрям і простором, кольорова гама спокійна та збалансована. У процесі створення сюжетів використовувались насичені натуральні відтінки та фактури: камінь, дерево, рослини. В семи вітринах відобразили елементи гірських порід, мінливість водної стихії, мальовничу палітру неба та рослинний світ.
У першій вітрині за допомогою оптичної ілюзії створений ефект туману. Джерелами натхнення другої вітрини стали різноманіття візерунку каменю та палітра натуральних кольорів. Захоплення стихією повітря та безмежна краса неба на світанку об’єднані в третій вітрині. У четвертій вітрині відтворена архітектурна форма у поєднанні з флористичними мотивами. Завдяки гіпнотичному ефекту, який створюється за допомогою циклічного відео на екранах п’ятої вітрини, кожен зможе переосмислити водну стихію, її могутність та важливість для навколишнього середовища.
Камінь – це унікальний шедевр з історією в мільйони років, який знайшов своє відображення в шостій вітрині. Сьома вітрина присвячена пробудженню природи, яке відбувається щовесни. Також тема природи знайшла своє віддзеркалення в оформленні фасаду. Центральний вхід ЦУМу, уквітчаний ніжно-рожевими кронами дерев, вже встиг стати головною Інстаграм-точкою для користувачів соціальних мереж.
Відволіктися від головної теми дня та насолодитися красою нових вітрин ЦУМ можна прямо зараз в онлайн форматі:
Колекції весна-літо 2020 на період карантину доступні в онлайн-магазині tsum.ua. Безкоштовна та швидка доставка діє по Києву та Україні, з можливістю замовити виїзну примірку.
Читайте також –