Ми за рівність і за людей: як Comfy підтримує Місяць гордості та чому це важливо

Ми за рівність і за людей: як Comfy підтримує Місяць гордості та чому це важливо

2 дні(в) тому
  57
rau

Протягом червня у світі проходить Pride Month – місяць підтримки Прайду присвяченого рівності та правам представників ЛГБТIK+ спільноти. Компанія Comfy вже третій рік поспіль висловлює свою позицію та підтримку кожному у праві бути собою. 

У часи, коли Україна бореться за власну свободу, активно рухається в бік європейських цінностей та переживає глибокі трансформації, важливо демонструвати, що гідність, рівність і повага до прав людини — це не тільки гасла, а реальні принципи, на яких будується сучасне суспільство.

Позиція Comfy в тому, щоб не просто підтримати конкретну соціальну групу, а громадянські свободи загалом – це і про людей з інвалідністю, і про право на безбар’єрний простір. Адже український бізнес має унікальну можливість – не лише підтримати ЛГБТІК+ людей, а й стати частиною процесу оновлення України як вільної, відкритої та сильної держави.

Зараз, змінивши кольори лого, компанія висловлює підтримку ЛГБТІК+ спільноті в її боротьбі за такі ж права, як і в кожного громадянина України. Підтримуючи їх у цьому, Comfy показує світу, що Україна вже робить важливі кроки до рівності в суспільстві. Девіз Comfy People – #будьсобою адже права людини – єдині для всіх, незалежно від сексуальної орієнтації, раси, гендеру чи інших ознак. 

«Бути собою, відчувати повагу та свободу, жити з гідністю – це не привілеї, це базові права, які мусять бути в кожного. Для Comfy, як лідера ринку,  важливо об’єднувати та надихати власним прикладом бізнеси, що мають схожі цінності. Бути пліч-о-пліч з кращими свідомими компаніями України та  разом з усім світом. Підтримка Місяця гордості – це свідчення дорослішання і зрілості нашого суспільства і ми сподіваємося, що з кожним роком до ініціативи буде приєднуватися ще більше компаній. Ми підтримуємо ЛГБТК+ спільноту, бо віримо: бізнес має силу змінювати культуру. І ми хочемо бути серед тих, хто створює середовище, де кожному комфортно — незалежно від орієнтації чи гендерної ідентичності. Це не лише про зміну логотипів і публікації з кольорами веселки. Це меседж, що всі українці прекрасні у своїй різноманітності», – зазначила директорка з маркетингу Comfy Тетяна Василенко.

Цього року UkraineРride створили медіакампанію, де 100 брендів підтримають ЛГБТІК+ спільноту. United in diversity – це про те, що бренди в загальній цінності права безпеки підтримують одне одного в незалежності від поглядів та упереджень.

“Ми хочемо показати міжнародній арені, що є бізнеси України, які не соромляться щирості в праві безпечної любові і підтримують бажання ЛГБТІК+ громадян мати в Україні законні права та свободи. Зараз для України підтримка ЛГБТІК+ спільноти є зеленим прапорцем демократії для закордонних партнерів. Виходячи з висвітлення підтримки спільноти ми можемо говорити, що громадяни України дійсно толерантні і не бояться про це говорити назовні через різні прояви та PR інструменти. Зараз ми всі маємо одну велику мету – пришвидшити перемогу, тому працюємо над упередженнями інших бізнесів для підтримки демократії назовні разом з UkraineРride.  Також, наголошуємо на праві в безпеці, бо законопроєкт 5488 зараз страждає від російського ІПСО і це великий крок назад у відображенні прав людини станом на 2025 рік. Крок назад в сприйнятті суспільства дійсної мети законопроєкту і відкату в його прийнятті комітетами ВРУ”, – розповів Антон Ганічев, креативний директор UkraineРride.

Нагадаємо, 1 червня у всьому світі стартував Місяць гордості. У цей період 55 років тому поліція рейдом вторглася у простір ЛГБТ-бару в одному з районів Нью-Йорка і почала витягувати всіх присутніх на вулицю для незаконного арешту. Спільнота почала чинити опір, який і дав початок руху публічного відстоювання своїх прав.

Мережа магазинів Comfy була однією з перших українських компаній, які підтримали Pride Month ще у 2023 році. Компанія оновила зображення облікового запису в соцмережах, додавши до логотипа кольори ЛГБТК+ прапора. Публікацію в одному лише Twitter переглянули близько 800 000 користувачів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту

Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту

Українці зустріли літо з гумором і натхненням — соціальні мережі вибухнули мемами на тему операції «Павутина» та...
time icon  
  161
Усі новини ринку