Metro Україна продовжує програму сталого розвитку: відкриває інноваційний Япомогабокс

Metro Україна продовжує програму сталого розвитку: відкриває інноваційний Япомогабокс

10.05.2023 02:31
  1855
Дарія Осіїк

Компанія Metro Україна продовжує реалізовувати екологічні ініціативи та спільно з БО “БФ “Япомога” відкриває інноваційний фандомат Япомогабокс.

Завдяки соціально відповідальним користувачам, які сортують сміття та приносять пластикові пляшки до Япомогабоксів, на світ з’явився фандомат, виготовлений повністю з переробленого пластику. Для нього знадобилось 19 428 кришечок. Це перший у світі фандомат такого формату.

Нагадаємо, Япомогабокс – це фандомат для прийому пластикових пляшок, який конвертує їх в добрі справи. Користувач опускає пластикові пляшки в бокс, за що йому нараховуються віртуальні кошти, та обирає напрямок благодійності: дітям з інвалідністю, людям похилого віку та безпритульним тваринам, допомога ЗСУ та United24 відбувається за замовчуванням.

Metro підтримало створення тестової версії Япомогабокса з переробленого пластику, адже привернення уваги українців до екологічних питань є важливим напрямком діяльності компанії в розрізі корпоративної соціальної відповідальності та дає можливість стати українцям більш соціально відповідальними та долучитися до гуманітарної програми. Новий Япомогабокс можна знайти в ТЦ Metro 33 (Троєщина) за адресою Київ, вул. Сержа Лифаря 2-а.

«Компанія Metro Україна, як соціально відповідальний бізнес, продовжує стратегію сталих партнерств для привернення уваги до екологічних проблем. Наша спільна ініціатива з БО “БФ “Япомога” покликана залучити клієнтів магазинів до свідомого споживання та правильної утилізації відходів. Ми впевнені, що тільки разом зможемо побудувати в Україні культуру раціонального використання ресурсів», – прокоментувала генеральна директорка Metro Україна Олена Вдовиченко.

В мережі торговельних центрів Metro вже встановлено п’ять Япомогабоксів в різних містах України: Києві, Львові та Чернівцях. Тільки у квітні, завдяки клієнтам мережі, рітейлеру вдалося зібрати 33 546 пластикових пляшок та передати їх на переробку, а це кількість еквівалентна тій, що викидають у Середземне море щохвилини. Тож компанія закликає продовжувати впроваджувати екологічний підхід до власного побуту та зберігати нашу прекрасну країну для наступних поколінь.

Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії Metro Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн євро. Metro Україна входить до складу Metro. Більше інформації: www.metro.ua

Довідка. Metro – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, Metro допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час Metro Markets — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу Metro: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку