Тисячу побажань для близьких: результати “Марафону Теплих Побажань” від ювелірного дому SOVA
Свята – чудова нагода зустрітися з рідними та близькими, обмінюватися подарунками та бажати найкращі слова. Але чому потрібно чекати свят, щоб сказати особливі побажання близьким?
Цей текст доступний також російською мовою
Ювелірний дім SOVA запустив “Марафон Теплих Побажань” у період вимушених обмежень з 8 по 24 січня. Протягом 17 днів в соціальних мережах ювелірного дому з‘являлися публікації з побажаннями партнерам, які протягом року приймали участь у створенні найкращих проєктів та кампейнів бренду. Естафету підхоплювали клієнти SOVA та підписники в соціальних мережах. Зробивши публікацію з відмітками рідних, сторінки бренду та хештегом #тепліпобажанняSOVA, учасники мали можливість виграти один з 10 подарункових тематичних боксів, які були розроблені спеціально до Марафону. Переможців було обрано через програму випадкових чисел.
Всього в Марафоні Теплих Побажань взяло участь близько півтисячі людей, які ділилися в дописах та сторіз знімками з рідними і побажали за період Марафону тисячі приємних слів.
“Період вимушених обмежень – чудова нагода для брендів ставати ще ближчими до своїх клієнтів. Не дивлячись на те, що свята закінчилися, ми знайшли спосіб ініціювати приємні побажання від наших клієнтів своїм близьким щодня і без особливої нагоди. Хоча Марафон добіг свого кінця, хочеться, щоб люди продовжували говорити теплі слова дорогим людям просто так”, – розповідає Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA.
Дякуючи інформаційним партнерам, бренду вдалося охопити більше 300 тисяч контактів, а разом з лідерами думок, блогерами та постійними партнерами – більше 2 700 000 контактів.
“В умовах карантинних обмежень і обмеженого бюджету, ми вважаємо, що це вагомі показники, яких вдалося досягти ефективною командною роботою”, – говорить Анна Коваль.
Довідка. SOVA jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям. Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.