ТМ «Родинна ковбаска» відкриває двері для шкільних екскурсій на пекарню

ТМ «Родинна ковбаска» відкриває двері для шкільних екскурсій на пекарню

07.11.2019 11:30
  778
Ukrainian Retail Association

1 листопада ТМ «Родинна ковбаска» запустила проект «Екскурсії для Своїх» на Родинну пекарню.

Цей матеріал доступний російською мовою

Відтепер щотижня 15 дітей 1-4 класів зможуть відвідати пекарню та на власні очі побачити весь процес створення хлібобулочних виробів.

«Для нас дуже важливо бути відкритими та прозорими для людей, екскурсія на пекарню тільки допомагає нам у цьому. Ми відкриваємо двері на виробництво, щоб кожен охочий міг побачити, як ми створюємо продукцію, яку українці  щодня купляють у «Родинній ковбасці», – поділився власник пекарні, представник третього покоління власників «Родинної ковбаски» Олександр Баворовський.

Організатори розповідають, що на екскурсії діти в ігровій формі ознайомляться з усім технологічним процесом створення хлібобулочних виробів – посів пшениці, переробка борошна, заміс тіста, випічка хліба. Також діти відвідають лабораторію, де їм розкажуть про корисні закваски, на основі яких випікають хліб.  Не обійдеться на екскурсії й без дегустації продукції та майстер-класу, на якому діти зможуть відчути себе в ролі юних пекарів. На завершення кожен учасник екскурсії отримає Сертифікат зразкового пекаря.

ДовідкаТМ «Родинна ковбаска» – львівська родинна компанія, яка успішно існує на ринку більше 20 років. Основна спеціалізація – вирощування свиней, великої рогатої худоби, сільськогосподарської продукції та виготовлення якісних продуктів харчування з власної сировини. Зараз мережа магазинів налічує 250 магазинів в 10 областях України: Львівській, Тернопільській, Івано-Франківській, Закарпатській, Волинській, Рівненській, Хмельницькій, Київській, Вінницькій, Житомирській. У мережі магазинів можна придбати не лише широкий асортимент м’ясних виробів, а й молочну та хлібобулочну продукцію власного виробництва.

Пекарню ТМ «Родинна ковбаска» було засновано у 2000 році. У власності компанії  7300 га землі. Щороку на виробництві переробляється 2000 тон борошна. Команда постійно працює над розширенням виробничих потужностей, оновленням асортименту, враховує тренди та нову рецептуру.

Читайте також – 

Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку