Корпоративний Tik Tok аккаунт АЛЛО зібрав понад 5 мільйонів лайків
АЛЛО стала першою в Україні компанією, яка зареєструвала офіціальний акаунт у Tik Tok. За рік акаунт зібрав понад 340 тисяч підписників і мільйонні перегляди відео
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, серед контент-мейкерів каналу – українські тіктокери-мільйонники. «Йдемо спілкуватися на зрозумілій мові зі своєю аудиторією», – вирішили в АЛЛО і залили перше відео в Tik Tok восени 2019 року.
Від 0 до мільйонів за 12 місяців
До листопада 2020 року на каналі з’явилося вже більше 500 відеороликів. І багато хто з них збирають мільйони переглядів. Першим відео з мільйоном переглядів став UNO-муві з бажаною на той момент моделлю iPhone. Сьогодні першість за кількістю переглядів утримує ролик з тим же трендом гри UNO, зі смартфоном від Xiaomi (11 мільйонів переглядів). Також до ТОПу за кількістю переглядів входять ролики з туторіалами (2,4 мільйона переглядів) і так званими «соціалками» (1,5 мільйона переглядів).
«Наш акаунт у Tik Tok — це майданчик для експериментів і спілкування з янгерсами. Їх найбільше в цій соцмережі. Це спосіб бути на одній хвилі з тією частиною нашої аудиторії, до якої складно достукатися через традиційні канали комунікації», — коментує Артур Матковський, СМО ГК АЛЛО.
Як створюється контент для каналу
Акаунт ведуть дві людини інхаус, а тих, хто створює контент на регулярній основі, — 7 осіб, троє з них — українські тіктокери-мільйонники.
«За рік існування акаунта ми чимало часу провели в Tik Tok і вже досить точно визначаємо потенційні тренди, яке зможуть забезпечити максимальну кількість переглядів. Наприклад, на сьогодні це три основних напрямки: гумор, відео з інтригою і навчальні відео», — говорить Григор’єв Євген, Head of SMM ГК АЛЛО.
Канал уже зібрав 5,4 мільйонів лайків. «І це для нас не межа. Кількість постійно зростає, і вже в найкоротші терміни ми сподіваємося подвоїти результати, ну а глобальна мета звичайно ж — максимально конвертувати перегляди в продажі», — розповідає Григор’єв Євген.
Довідка: АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати краще, технологічніше, жити комфортно і сучасно. Найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку, від косметики й інструментів до одягу і меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини у 140 містах України.
Tik Tok – відеошерінговая соціальна мережа, створена в Китаї у 2016 році. За даними Datareportal, щомісячна глобальна аудиторія Tik Tok станом на жовтень 2020 року становить 689 млн користувачів.