Компанія Metro Україна провела благодійну акцію «Незламний Великдень»

Компанія Metro Україна провела благодійну акцію «Незламний Великдень»

25.04.2023 12:35
  264
Дарія Осіїк

Компанія Metro Україна продовжує надавати допомогу українцям, які найбільш цього потребують – напередодні Великодніх свят ми провели благодійну акцію на підтримку соціально незахищених верств населення, передавши товари з власного асортименту в 17-х містах своєї присутності в Україні.

З нагоди Великодня компанія Metro Україна традиційно  передала товари з власного асортименту на благодійність. Продуктовими наборами були забезпечені багатодітні родини, мешканці геріатричних пансіонатів та дитячих будинків у 17 містах України, де компанія веде свою операційну діяльність. Партнером проєкту традиційно став благодійний фонд КМБФ «Фудбенк», з яким компанія співпрацює понад 10 років.

«КМБФ «Фудбенк» висловлює щиру подяку Metro Україна за співпрацю у проекті «Незламний Великдень». У ці драматичні часи, які наша країна переживає сьогодні, ваша підтримка особливо цінна та надихаюча. Даруючи любов і турботу, ми разом підтримуємо в людях віру у світле майбутнє і рухаємося до Перемоги», коментує генеральна директорка благодійного фонду  КМБФ  «Фудбенк» Юлія Лемберг.  

Також в межах реалізації благодійного проєкту «Незламний Великдень», частину допомоги, а це – ковдри, подушки, постільна білизна, посуд та кухонне приладдя – було передано громаді м. Бахмут, людям, які, на жаль, за сьогоднішніх обставин, стали тимчасово переміщеними особами та знаходяться далеко від своїх домівок і понад усе мріють про повернення додому. Допомога була надана на прохання Бахмутської міськради у партнерстві з БО «БФ «Відродження Бахмуту».

«Всім відомо, що добрі справи завжди повертаються добром! 140 родин з громади Бахмутського району отримали необхідну для життя в умовах евакуації допомогу. Така увага дарує надію цим людям, дає впевненість в тому, що вони не самі, що поруч є небайдужі люди, які готові підтримати в скрутний час», – говорить виконавча  директорка БО «БФ «Відновлення Бахмуту» Лідія Мірошніченко.

«В ці темні часи взаємна підтримка та допомога є надзвичайно значущою та цінною. Ми – команда «МЕТРО Україна», хотіли подарувати промінь світла та надії людям, які опинилися в скрутних життєвих обставинах через війну та найбільш потребують цього. Ми намагались подарувати їм хоч невеличке відчуття свята та усвідомлення того, що життя триває.

Зараз дуже важливо не зламатися, допомогти вистояти самим та тим, хто поряд. Ми віримо в Перемогу України та продовжуємо робити все можливе для її наближення», – коментує генеральна директорка Metro Україна Олена Вдовиченко

Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

Metro – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час METRO MARKETS — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку