Кількість відвідувачів Лінії магазинів EVA під час проведення відбору премії «Мама року» зростає на 22-25%

Кількість відвідувачів Лінії магазинів EVA під час проведення відбору премії «Мама року» зростає на 22-25%

27.02.2020 02:00
  89
rau

Лінія магазинів розпочинає відбір до премії «Мама року». Оголошення переможниць відбудеться 17 травня.

Премія «Мама року» – щорічний конкурс від Національної мережі Лінія магазинів EVA. Учасниці конкурсу розповідають історії щасливого материнства та діляться власним унікальним досвідом.

27 лютого розпочинається період подачі історій на цьогорічну премію і триває він до 7 квітня. Вибір найкращих мам у різних категоріях відбувається шляхом онлайн голосування відвідувачів сайту конкурсу (8 номінацій) та голосування експертного журі (5 номінацій).

Переможниць премії буде оголошено 17 травня у Києві в рамках конференції «Мама може» за участю зіркових спікерів. Серед головних призів – відпочинок у SPA-комплексі, чарівне перевтілення від стилістів і візажистів, фотосесія, майстер-класи відомих експертів та численні подарунки від партнерів проєкту!

Цікаво, що під час проведення конкурсу щомісячна кількість відвідувачів магазину зростає на 22-25%.

За 5 років існування премії у проєкті взяли участь 2000 жінок, понад 60 переможниць отримали нагороду у 13-ти номінаціях. У 2019 році відбулася п’ята ювілейна національна премія «Мама року» за  період  котрої   було  зібрано у два рази більше історій ніж у минулі роки, та було нагороджено 14 переможниць.

«Для нас це щоразу відкриття: якими неймовірними можуть бути мами та бабусі навколо. Премія «Мама року» дає можливість дізнатися про талановитих жінок України та висловити вдячність близькій людині. Більш того, це час нагадати собі про необхідність турботи про себе. Тому протягом премії кількість відвідувачів мережі EVA зростає», – говорить керівниця PR-відділу Лінії магазинів EVA Олександра Гнатик.

Справка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Шість років поспіль компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

Також, цього року EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.

За 17 років компанія зросла до кількості більш ніж 990 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку