Без кота у мішку: відтепер техніку Karcher можна протестувати
З року в рік компанії пропонують своїм споживачам різноманітні новинки – від мобільних телефонів до апаратів для чистки. Проте оцінити переваги нового продукту, не випробувавши його, доволі складно. Компанія Karcher постійно презентує ринку інноваційні пропозиції, яким немає аналогів, але ж як їх перевірити та протестувати? «Говорити – мало!», – вирішили в компанії. Їх необхідно побачити у роботі.
Цей текст доступний також російською мовою
Підлогомийна машина, яка за лічені хвилини поверне блиск будь-якій поверхні; акумуляторні пилососи, які завдяки бездротовості забезпечують повну мобільність та комфорт під час прибирання; компактні та потужні пароочисники; віконні пилососи, із якими процес миття вікон перетворюється на нове хобі, та навіть прасувальна система, що забезпечує оптимальне рішення будь-яких завдань чистки і прасування – усе це німецький виробник дасть змогу протестувати.
Відтепер торговельними центрами України мандруватиме демонстраційна зона компанії, де кожен матиме можливість випробувати рішення відомого виробника.
Усі охочі вже мали змогу випробувати техніку світового лідера у галузі чистоти у бренд-зоні у Києві в ТЦ River Mall. З 22 жовтня демонстраційна зона відкрита у ТРЦ Ocean Plaza, де діятиме до 7 листопада. Згодом, з 9 до 28 листопада долучитися до тест-драйву можна буде у ТРЦ Lavina Mall.
Окрім того, відвідувачі демонстраційних зон Karcher можуть взяти участь у розіграші віконного пилососа. Для цього необхідно заповнити анкету просто на стенді.
Ознайомче відео з демонстраційної зони доступне за посиланням: https://youtu.be/u1JewBtUve0
Довідка. Karcher – провідний світовий виробник високотехнологічних систем чистки і прибирального обладнання. Сьогодні компанія, що була заснована 1935 року в Німеччині, є лідером світового ринку в галузі інноваційних технологій очищення. Станом на 2020 рік концерн Karcher представлений 130 компаніями в 73 країнах світу зі штатом працівників у 13 500 осіб. Понад 50 000 торговельних і сервісних пунктів у всьому світі забезпечують безперебійне обслуговування клієнтів.
Офіційне представництво Karcher в Україні відкрито 2006 року. Штат працівників складає понад 250 осіб. 2018 року українське представництво було визнано дочірньою компанією Karcher номер один у світі. Широкий спектр техніки і послуг Karcher орієнтований на побутових, комерційних і промислових споживачів. Компанія відома своїми очисниками високого тиску, обладнанням для догляду за садом і автомобілем, технікою для очищення підлоги та пилососами.
Інновації від самого початку є найважливішим фактором зростання і невід’ємною частиною корпоративної культури компанії. Близько 90% всіх продуктів Karcher, представлених у продажу, мають не більше п’яти років з моменту розробки. Загалом понад 1000 працівників займаються дослідженнями і розробленням у Karcher. У всіх сферах своєї діяльності компанія приділяє велику увагу охороні довкілля і надає великого значення відповідальності бізнесу перед суспільством. Більше інформації: https://www.karcher.com/ua
Читайте також
Відтепер і на українському ринку: Karcher вперше представила комунальну машину Holder S 130