
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


ISEI, найбільший ритейлер корейської косметики, оновив позиціонування і запускає комунікаційну кампанію «Твої бьюті запити реальні!».
Цей матеріал доступний російською мовою
Ануш Товмасян, СЕО мережі ISEI: «Ми були першопрохідцями: вийшли на масовий ринок України, коли Китай-Корея-Японія змішувались у покупця в одне. Зараз, звичайно, корейська косметика в тренді і продається всюди. Але за цей час ми напрацювали експертизу і знання цього продукту. І хочемо йти далі — говорити про збереження краси, молодості, активності, незважаючи на вік і дохід. У цьому — нова місія компанії».
В обіцянці, яку сформулювала компанія, «ISEI — Твої бьюті запити реальні!», кожне слово несе свій сенс.
«Твої» — тому що ISEI, як піонер ринку корейської косметики та догляду, глибоко знає продукт і здатний підібрати засіб під індивідуальні потреби кожного покупця.
«Бьюті» відображає продуктову категорію, в якій працює ISEI: догляд за тілом, обличчям, декоративна косметика, гігієна, хатній догляд.
«Запити реальні» означає, що компанія готова відповісти на будь-який запит. ISEI інвестує у розвиток експертності всіх членів команди, як в офісі, так і в магазинах, аби приставка «консультант» до позиції «продавця» не була формальністю.
«Коли ми робимо покупки, нам внутрішньо хочеться знайти продукт, який відразу задовольнить всі запити. Особливо якщо мова йде про б’юті. Такі запити на перший погляд можуть здаватися нереальними, але ми повинні по максимуму їх задовольнити. І тоді щасливі покупці повертатимуться знов і знов», — каже Микола Гавриленко, маркетинг-директор мережі ISEI.
Окремий елемент оновленого бренду — кораловий колір. На ньому побудовано дизайн більшості магазинів.
Знято рекламний ролик. Його ідея була розроблена всередині ISEI і реалізована креативним агентством ATA. У ньому показані різні ситуації, коли людям потрібна краса. Ранок починається не з кави, а з патчів — це про приємність ранкових зборів, що дають настрій на цілий день. Стрімка краса перед важливою діловою подією. Або — зовсім інша ситуація — ритуал «наведення краси» ввечері.
Данила Ушаков, креативний директор АТА: «Уже після першої зустрічі з ISEI, я відкрив для себе цілий новий світ і навіть став поціновувачем патчів, залишаюся ним і зараз. На хвилі натхнення ми змогли, як на мене, добре донести головний посил бренду і показати ситуації споживання продукції».
Також зроблені три 6-секундних адаптації ролика. Вони стануть головною частиною рекламної кампанії, що триватиме до середини літа 2019.
Довідка. Мережа ISEI входить в групу компаній Empair і складається з 79 магазинів по всій країні, в тому числі включає монобрендовий магазин MISSHA. Рітейлер безпосередньо працює з корейськими, японськими, ізраїльськими та європейськими виробниками засобів догляду за шкірою і волоссям, декоративної косметики та продуктами гігієни, зокрема ексклюзивно представляє бренди Beyond, LG, A’pieu. Більше — на сайті isei.ua.
Читайте також –
Краса по-корейськи: ISEI відкрила перший в Україні монобрендовий бутік Missha