Мережа Фокстрот спільно з ГО «Аеророзвідка» зібрали понад 680 000 грн для навчання військових
У січні 2025 року в мережі Фокстрот підбила підсумки спільної благодійної ініціативи з ГО «Аеророзвідка» «Гривню кидай – військового навчай». Ця кампанія об’єднала зусилля бізнесу та українців, аби підтримати навчання наших захисників новітнім інформаційним технологіям, критично важливим для перемоги.
Загалом у рамках ініціативи вдалося зібрати 685 455 грн. Мережа Фокстрот першою долучилася до збору, задонативши 500 000 грн. Ще 185 455 грн внесли клієнти Фокстрот і українці, які розділили благородну місію. За статистикою, найбільший донат склав 20 000 грн, а два найменші – лише по 1 грн, повністю відображаючи назву кампанії. Адже у спільній боротьбі важлива кожна гривня, а маленьких внесків не буває.
Зібрані кошти спрямували на створення трьох навчальних груп для 2000 військових, які вже почали опановувати процеси Istar, інструменти стрімінгу, дешифрації, аналізу даних, а також роботу з ключовими системами, такими як Delta, Кропива, Вежа. Ці навички націлені допомогти військовим швидко реагувати на загрози, приймати ефективні рішення та посилювати перевагу над ворогом.
«Ми щиро вдячні кожному нашому покупцю за підтримку. Це ще раз доводить, що єдність українців – найбільша сила. Завдяки спільним донатам ми разом допомагаємо нашим захисникам отримувати якісні знання, які надають ГО «Аеророзвідка». Реалії сучасної війни, розв’язаної росією, доводять, що технології – це важливий компонент оборони, який рятує життя наших хоробрих хлопців та дівчат», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот.
Справжньою «зіркою» кампанії стала маскот мережі – лисичка Фоксі, яка долучилася до комунікаційної стратегії та виступила в ролі «військового інструктора». Ця ідея отримала позитивний відгук від клієнтів та допомогла зробити ініціативу ближчою і зрозумілішою кожному.
Програма навчання, розроблена ГО «Аеророзвідка», включає сертифікованих інструкторів та експертів, що навчають військових працювати з технологіями, які вже показали свою ефективність у бойових умовах. Завдяки цим навичкам підрозділи мають змогу краще використовувати оперативну інформацію з поля бою.
«Ми в «Аеророзвідці» неймовірно вдячні людям, які поділяють наші цінності та підтримують наші ініціативи! Дякуємо мережі Фокстрот і кожному, хто долучився до благодійної ініціативи «Гривню кидай – військового навчай». Зібрані гроші спрямовані на формування 3 навчальних груп з сертифікованих інструкторів. Групи проводять навчальні курси у бойових підрозділах із застосування найпоширеніших інформаційних систем. Наша спільна мета — навчити 2000 профільних військовослужбовців до березня 2025 року. Адже якісна військова освіта із застосуванням IT-рішень не менш важлива, ніж закупівля техніки та зброї», — Інна Гончар, керівниця напряму Knowledge Management ГО «Аеророзвідка».
Зазначимо, що проєкт «Гривню кидай – військового навчай» став важливою частиною у підтримці української армії компанією Фокстрот, яка із початку повномасштабного вторгнення видала більше 8500 одиниць техніки на 42,6 млн грн. Тільки у 2024 році бренд передав захисникам гаджетів на 14,2 млн грн.
Довідка. ГО «Аеророзвідка» – це об’єднання експертів, яке просуває та впроваджує системні зміни, інновації та стандарти НАТО в Силах Безпеки та Оборони України. Місія полягає у сприянні силам безпеки та оборони України у розвитку мережецентричних та роботизованих спроможностей, що системно підсилюють сили безпеки та оборони України, шляхом залучення громадянського суспільства та створення умов для спільної дії з усіма зацікавленими сторонами.
Фокстрот – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки та електроніки в Україні. Наразі мережа налічує 124 магазини у 66 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську, онлайн-майданчик Foxtrot.ua і мобільний додаток.