Новинка від Фоксі: Фокстрот випускає патріотичну лінійку мерчу до Дня Незалежності

Новинка від Фоксі: Фокстрот випускає патріотичну лінійку мерчу до Дня Незалежності

19.08.2022 11:15
  919
Костянтин Симоненко

Знамениту лисичку одягнули у вишиту сукню, а голову Фоксі на подушці прикрасить вінок з соняшників.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, до Дня Незалежності України на полицях української мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот з’явиться нова фірмова продукція – іграшка «Фоксі Україночка» та подушки «Фоксі у віночку». Високоякісний плюшевий мерч на замовлення бренду створює WP Merchandise, що входить до холдингу TECHIIA.

Лисички виготовлені з гіпоалергеного плюшу та за кольорами і формою повністю нагадують свій віртуальний прототип. Всю продукцію виготовляють на фабриці компанії в Києві. Цей фактор, а також наявність інноваційних підходів у виробництві, стали вирішальними для Фокстрот у пошуку підрядника.

“На етапі розробки корпоративного мерчу важливою складовою його філософії мав стати факт вітчизняного виробництва. Адже бренд мережі електроніки – суто український, і хотілося б, щоб плюшева Фоксі теж була створена в Україні. Крім того, ми ставили перед виробником доволі суворі вимоги: максимально наблизити вигляд іграшки до свого 3D оригіналу. Саме команді висококласних фахівців WP Merchandise вдалося досягти потрібного результату і реалізувати наш задум”, – зазначила начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот Леся Нікуліна.

Зазначимо, що першу серію мерчу для Фокстрот (фірмові лисичкі, плюшеві подушки та брелоки для ключів) WP Merchandise випустила восени минулого року. Як додали у виробника, таким чином компанія виходить за рамки традиційного для себе кіберспортивного мерчу і створює нові колекції у співпраці з українськими брендами.

“Разом з тим, новий напрям не змінює наших підходів до виробництва – це гіпоалергенні матеріали та висока увага до найдрібніших деталей.  Саме такими вийшли Фоксі, які, сподіваюся, будуть піднімати настрій та стануть справжніми друзями маленьким українцям”, – коментує CMO WP Merchandise Ірина Тіміна.

Нові товари у роздрібну мережу магазинів надійдуть напередодні 24 серпня. У подальших планах партнерів розширювати фірмову лінійку виробів у плюші відповідно до тенденцій ринку і запитів покупців.

“Для нас дуже символічно, що патріотичну лінійку Фоксі ми випускаємо напередодні Дня Незалежності. Віримо, що вона стане одним із атрибутів нашої духовної сили та надихатиме на Перемогу!” – додали у Фокстрот.

Довідка. WP Merchandise – виробник плюшевого мерчу за мотивами відеоігор, коміксів та кіно. Високий рівень деталізації, якості матеріалів та пошиття робить вироби від WP Merchandise колекційними і затребуваними у світі. На сьогодні дистрибуція компанії покриває країни Європи та України. В портфелі компанії ліцензії Warner Bros., Ubisoft, Valve, Bandai Namco та інші.

Фокстрот – всеукраїнська компанія з 28-річною історією на ринку, один з найбільших омніканальних ритейлерів у сегменті побутової та електронної техніки України. Представлена інтернет-магазином foxtrot.ua та 169 роздрібними магазинами у 90 містах країни. З початку повномасштабної війни росії проти України продовжують працювати понад 100 магазинів та онлайн-майданчик. Асортимент мережі нараховує понад 100 000 товарних одиниць, налагоджено партнерство з 200 постачальниками офіційно сертифікованої техніки та інших популярних товарів.

Читайте також –

Серпневий Фокстрот: мережа відновлює роботу 11 магазинів та будує новий склад


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку