
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Це на 120,9 млн грн більше, ніж у 2017-му, рік до року податкові та пов’язані платежі рітейлера зросли більш ніж на 20%.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, в цілому в 2018 році підприємства торгової мережі Фокстрот внесли до державного бюджету України 655,7 млн грн, тоді як роком раніше цей показник склав 534,8 млн грн. Таким чином, відрахування компанії до держбюджету в минулому році збільшилися на 22,6%.
За словами виконавчого директора мережі Фокстрот В’ячеслава Поврозника, компанія принципово виконує свої податкові зобов’язання. «Суми, які вносяться в казну, йдуть на підтримку соціальної сфери. В першу чергу – це виплати незахищеним категоріям громадян. Крім того, бюджетні кошти потрібні для реконструкції або створення нових об’єктів інфраструктури. Від бюджетних виплат залежить соціальна стабільність суспільства, а також розвиток держави в різних сферах – в економіці, безпеці, освіті, медицині», – прокоментував зростання відрахувань до держбюджету керівник компанії.
В свою чергу, голова наглядової ради і співвласник Фокстрот Валерій Маковецький зазначив, що щорічно податкові виплати компаній мережі Фкострот ростуть на 20-30%. «Вважаємо, що таким чином ми працюємо над зміцненням держави. Фокстрот вже задав темп – став хедлайнером соціальної поведінки у вітчизняному рітейлі. На ринку побутової електроніки, де тінь в продажах продукції деяких брендів іноді досягає 90%, наша громадянська позиція стає стратегією win-win. Як бренд з 25-річною історією, ми бачимо прямий зв’язок між податками, розвитком економіки, зростанням добробуту громадян, їх купівельною спроможністю і зміцненням бренду Фокстрот», – заявив бізнесмен.
Довідка. Фокстрот – найбільший в Україні рітейлер електроніки та побутової техніки. Обравши омніканальну стратегію розвитку, компанія успішно продає товари як в офлайн-мережі, так і в онлайн-магазині. У 2018 році традиційні торговельні точки компанії відвідало 27,8 млн осіб. Трафік інтернет-магазину foxtrot.com.ua досягає 8 млн відвідувачів на місяць.
До групи компаній Фокстрот, крім однойменної торгової мережі, також входить рітейл побутової техніки Техношара, часовий рітейл Секунда, торговельні та розважальні площі DEPO’t Center і Fantasy Town. Співзасновники ГК Фокстрот – бізнесмени Геннадій Виходцев і Валерій Маковецький.
Читайте також –
Геннадій Виходцев, Фокстрот: Акцент в торгівлі зараз треба робити на смартфони