
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Наприкінці жовтня мережа побутової та електронної техніки запустила у продаж фірмовий мерч. Придбати сувеніри можна у роздрібних магазинах та на foxtrot.ua.
Цей матеріал доступний російською мовою
В продукції використані фірмові кольори та зображення улюблениці мільйонів покупців – бренд-героя Фокстрот. Очевидно, знаковим та найбільш очікуваним товаром стали м’які іграшки Фоксі.
До колекції також увійшли брелоки у зменшеній версії лисички, подушки, екосумки. Асортимент продовжує розширюватися, тож незабаром полиця з мерчом поповниться новими цікавими товарами та аксесуарами.
“З появою бренд-персонажа Фоксі її прихильники буквально підірвали дірект наших соцмереж та лінії call-центру з питанням, де і коли можна буде купити м’яку іграшку Фоксі. І це дійсно була одна з найпріоритетніших задач команди маркетингу. Тривалий час ми підбирали ідеальну концепцію, дизайн, виробника, тестували зразки, докладали максимум зусиль, аби запропонувати нашим покупцям дійсно якісний емоційний продукт”, – розповіла Наталія Ситник, маркетинг директор компанії.
Відзначимо, що до участі в розробці креативних ідей мерчу Фокстрот також залучили команду Artas Studio. Це молодий, талановитий і дуже перспективний проект ілюстраторів, з яким мережа електроніки почала співпрацювати після знайомства на презентації студентських стартапів.
Відтак кожен має можливість проявити свою любов до улюбленого бренду, придбавши фірмові товари. А ще, купивши на касі магазину благодійний магніт із зображенням Фоксі, можна допомогти безпритульним тваринам з соціального проєкту «Пухнасті друзі в кожен дім». За кілька місяців силами покупців зібрано понад 10 000 гривень, що перераховані компанією на потреби «хвостиків» з притулків.