EVA відзначає 19 років під гаслом: «Свято, яке не зупинити!»

EVA відзначає 19 років під гаслом: «Свято, яке не зупинити!»

01.09.2021 12:34
  1647
Микола Маранчак

На початку осені національна мережа магазинів EVA відзначає 19-й день народження. Всім відомо, що будь-яке свято дуже швидко закінчується. Але не те, що організовує EVA. «Свято, яке не зупинити!» — цей слоган якнайкраще характеризує святкування 2021 року, котре триватиме 20 днів, з 1 до 20 вересня. Акційні пропозиції, знижки, розіграші цінних призів — так відзначатиме EVA, запрошуючи в гості всіх охочих.

Цей текст доступний також російською мовою

«Мережі EVA виповнюється 19 років, з цієї нагоди ми проводимо грандіозний сейл. Але 19 — це вже не повноліття і ще некругла дата. Тому ми вирішили пошукати інсайт глибше. Думаючи про цьогорічний формат святкувань, ми зрозуміли, що є один спільний факт для всіх днів народжень: вони тривають лише один день. А найсумніша їхня частина — це кінець святкувань. Тож ми вирішили відзначати нашу 19-ту річницю 20 днів поспіль, а в комунікації використати ідею свята, що триває і триває», — розповіла про задум і меседж святкової кампанії Ганна Гришина, директорка з маркетингу мережі EVA.

Візуальним символом найдовшого дня народження став образ здивованої дівчини із подарунком, з якого з’являється ще одна така сама дівчина теж із яскравим пакунком, а за нею — ще одна тощо. Головний рекламний образ ніби промовляє: святкові пропозиції тривають так довго, що здаються нескінченними. До свята EVA підготувала і подібне промовідео: спочатку в кадрі з’являється одна дівчина, згодом їх стає все більше, і глядач бачить нескінченний ланцюжок відкривання подарунків. Відео призначені для розповсюдження на телебаченні та у соціальних мережах. Яскравим атрибутом-інтегратором став святковий ковпак, який протягом усього періоду святкування прикрашатиме іконку мобільного додатка, а також акційні товари.

Що ж до спеціальних пропозицій, то протягом святкового періоду в магазинах проходитимуть акції за механіками 1 + 1 = 3 та 1 = 2. На полицях мережі з’являться продукти зі знижками до 70%, а за придбання окремих товарів можна буде отримати гарантовані подарунки. До того ж з 1 до 20 вересня на друзів EVA чекає розіграш 20 фенів DYSON Supersonic. Для участі необхідно придбати будь-який товар на суму від 150 грн у магазині або на сайті. Щодня буде обрано одного переможця.

Інтернет-магазин EVA.UA також святкуватиме: клієнти отримають знижки на нічний шопінг (з 20:00 до 06:00) і додаткові знижки на певні товари, що діятимуть протягом «щасливих годин». Замовлення, оплачені карткою Mastercard, доставлятимуться безкоштовно. Вісімка як символ нескінченності для найдовшого свята? В рамках акції відвідувачам інтернет-магазину щоденно пропонуватимуть 8 топових «товарів дня» за максимально вигідною ціною. Серед інших сюрпризів на покупців чекають квест із подарунками та знижки на б’юті-електроніку. Ознайомитися з усіма пропозиціями можна на спеціальній сторінці.

Свято в онлайні не обмежується інтернет-магазином: на період урочистостей у мобільному додатку з’являтимуться купони зі знижками, які можна буде використати у магазинах, показавши на касі унікальний штрихкод.

Мережа EVA попіклувалася не тільки про покупців, а й про своїх працівників. Для них також передбачено конкурси із нагородженнями та призами. Адже день народження компанії — це і свято її працьовитих співробітників.

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». У 2020 році лінію магазинів EVA втретє поспіль визнано «Найкращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року-2020». У 2019-му компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association, а також нагороду найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах і нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM.

За 19 років компанія зросла до понад 1 000 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також –

«EVA клік»: як працює послуга Click&Collect від національного drogerie-рітейлера


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу компанії Епіцентр Юрій Кудлик про нові технології, які...
time icon  
  1
Усі новини ринку