EVA та Хенкель Україна передали 18 500 упаковок прального засобу для чотирьох українських дитячих онколікарень

EVA та Хенкель Україна передали 18 500 упаковок прального засобу для чотирьох українських дитячих онколікарень

18.01.2022 11:00
  319
Дарія Осіїк

Лінія магазинів EVA спільно з компанією Хенкель Україна передали 18 500 упаковок прального порошку REX благодійному фонду Таблеточки, який розподілив їх між профільними медичними закладами.

Читати українською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії  Eva. Така допомога сім’ям, що мають онкохворих дітей, стала можлива завдяки партнерській акції солідарності для покупців торгівельної мережі EVA та брендів компанії Henkel.

Допомогу отримали наступні профільні медичні заклади України:

– Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня;

– Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради;

– НДСЛ Охматдит МОЗ України, Київ;

– Дніпровська обласна дитяча клінічна лікарня Дніпровської обласної ради.

«Як соціально орієнтований бізнес, ми не можемо залишатися осторонь нагальних проблем, які постають перед сім’ями, де є онкохворі. Тому EVA активно підтримала спеціальну партнерську акцію солідарності та допомогла родинам і лікарням, які рятують життя їхніх дітей», — сказала керівниця PR-напряму лінії магазинів EVA Олександра Гнатик. 

Лінія магазинів EVA є постійним партнером Henkel у реалізації соціальних програм. Наприклад, у розпал першої хвилі пандемії коронавірусу компанії передали засоби індивідуального захисту низці медичних закладів України.

«Надавати підтримку тим, хто її потребує — це покликання справжніх лідерів. Тому український підрозділ міжнародної компанії Henkel реалізовує програми соціальної солідарності, які несуть користь суспільству. Спільно з нашими партнерами ми допомагаємо людям здолати складні життєві ситуації та подолати виклики», — прокоментував директор бізнес-підрозділу Засоби для прання та догляду за оселею компанії Хенкель Україна Марко Мінтас.

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». У 2021 році лінію магазинів EVA вчетверте поспіль визнано лідером в категорії «Магазин краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».

Починаючи з 2019-го, мережа утримує звання «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. У 2019 році компанія отримала нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. Крім того, товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

За 19 років компанія зросла до понад 1 100 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також – 

Краща українська реклама 2021 року: Comfy, АТБ, Rozetka, Епіцентр, EVA, Ашан та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку