Третій рік поспіль Лінія магазинів EVA стає переможцем конкурсу «Вибір року»

Третій рік поспіль Лінія магазинів EVA стає переможцем конкурсу «Вибір року»

24.12.2020 01:15
  443
Дарія Осіїк

Лінія магазинів EVA стала переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року» у номінації «Магазини краси та здоров’я року».

Читати російською

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» – щорічна премія, яка вже 20 років поспіль визначає найкращі товари та послуги за рейтингом споживчих вподобань. Методика визначення товарів та послуг №1, розроблена компанією Fеstivals International (USA), дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку. Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.

Свою першу нагороду у цьому міжнародному конкурсі у профільній номінації «Магазини краси та здоров’я року» Лінія магазинів EVA отримала в 2018 році. Підтвердила свій успіх у 2019-му і ось третя нагорода та медаль «Вибір року‑2020», яка є атрибутом товарів №1 в Україні. Відзнака допомагає привернути увагу споживача як біля полиці, так і у цифрових каналах комунікації. Зокрема, 64% споживачів звертають увагу на медаль, а 24% обирають лідерський бренд.

При формуванні переможного балу враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також експертного журі, до складу якого входили учасники, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.

«Для нашої компанії кожна нагорода вагома, але отримати третю поспіль перемогу на конкурсі «Вибір року» та ще в рік пандемії і локдауну – дорогого вартує. Для нашої команди це свідчення успішності компанії, яка змогла в цей рік відкрити 87 нових магазинів. А для наших клієнтів це свідчення стабільності Лінії магазинів EVA, яка попри кризу і карантин залишається кращим магазином краси і здоров’я 2020 року», – говорить виконавчий директор Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко.

Нагадаємо, у листопаді 2019 року Лінія магазинів EVA перемогла у двох номінаціях галузевої B2B премії BestRetailProject. Нагороду «Retail-прорив року» EVA отримала як мережа з найбільш динамічним розвитком та найбільшою кількістю відкритих магазинів за рік: з вересня 2018-го по вересень 2019-го року було відкрито 175 магазинів.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.

У травні 2020 року власний бренд компанії — Genetic Lab GEN 96 — отримав нагороду на міжнародному конкурсі дизайну і упаковки власних торгових марок Vertex Awards. У вересні 2020 року перемогла на міжнародній виставці-конкурсі  PLMA 2020 International «Salute to Excellence Awards» власна торгова марка Лінії магазинів EVA – «Green Way Wooden stick», а у жовтні цього року товари власних торгових марок Лінії магазинів EVA ТМ Crazy MO і ТМ Lucky Pin отримали дві національні нагороди PrivateLabel-2020

За 18 років компанія зросла до кількості понад  1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 43 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 12 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку