Лінія магазинів EVA нагородила найкращих мам України на конференції «Мама може»
11 травня, напередодні Дня матері, Лінія магазинів EVA зібрала понад 200 теперішніх та майбутніх мам на конференції «Мама може». Захід став кульмінацією ювілейної Національної премії «Мама року», де відбулося нагородження 14 найкращих мам з усієї України
Цей матеріал доступний також російською мовою
Щорічна конференція «Мама може», створена в рамках національної премії «Мама року» від Лінії магазинів EVA. Вона об’єднує успішних, стильних, спортивних та яскравих мам, які прагнуть постійно вдосконалюватися та бути ще щасливішими. Цьогорічний захід пройшов під назвою «Мама може: у пошуках натхнення». 11 травня Лінія магазинів EVA зібрала жінок для обговорення тем, що хвилюють їх найбільше: як відчувати себе наповненою, звідки черпати натхнення та ресурс для материнства і як не відмовляти собі у бажанні постійно розвиватися та створювати нову себе.
Спікерами конференції стали 8 відомих українських експертів у галузях шоу-бізнесу, спорту, іміджмейкінгу, особистого розвитку та сімейної психології. Вони поділилися з учасницями конференції своїми порадами та лайфхаками, а також нагадали мамам з усієї України про їх надзвичайну роль і внесок в їх родини.
«Ставлення до материнства у жінки змінюється залежно від віку та кількості дітей. Це те, чому не навчають у школі чи університеті, це те, чому вчишся завдяки дітям і що назавжди змінює твоє життя. Але навіть у найсильніших жінок бувають моменти слабкості та відчаю. Національна конференція «Мама може» вже не перший рік дає можливість кожній жінці, кожній мамі, подивитись на себе зі сторони і зрозуміти, що вона може мріяти, не боятись та змінювати своє життя у 20, 30 чи навіть 40 років. Мама може і має бути щасливою жінкою!», – поділилася українська акторка та телеведуча “Сніданку.Вихідний” на телеканалі 1+1 Валентина Хамайко.
Конференція стала кульмінацією п’ятої ювілейної Національної премії «Мама року», конкурсу, який закликає українців поділитися щасливими історіями материнства та подякувати своїм мамам. Цьогорічний конкурс розпочався 28 лютого, а відбір історій тривав до 1 квітня. Лише за місяць українці розповіли понад 600 зворушливих та дивовижних історій, які вразили українців та експертів до глибини душі.
«Як соціально відповідальна компанія, ми розуміємо, що великий бізнес може впливати на суспільство і допомагати йому. Саме тому, ми створили соціальний проект «Мама року», аби відшукати, нагородити і розказати про неймовірних мам України. Отримавши широкий відгук українців – понад 2000 зворушливих історій, ми зрозуміли, що маємо зробити більше. Так з’явилася ідея проведення конференції “Мама може”, де ми об’єднуємо жінок для того, щоб поділитися досвідом, допомогти знайти відповіді на хвилюючі питання, надихнути на нові звершення та просто залишатися щасливими», – зазначила керівниця PR-відділу Лінії магазинів EVA Олександра Гнатик.
19 квітня Лінія магазинів EVA оголосила результати «Мама року-2019», обравши 14 мам-переможниць із семи міст України. Героїні були нагороджені титулом «Мама року» на конференції «Мама може», а також отримали головний приз – відпочинок у SPA-комплексі, чарівне перевтілення від стилістів і візажистів, фотосесію, майстер-класи відомих експертів та численні подарунки від партнерів проекту.
Більш детальну інформацію про проект можна прочитати за посиланнями: https://mamaroku.eva.ua/ та http://event.eva.ua/
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
У 2015 році Лінія магазинів EVA створила щорічну національну премію «Мама року», присвячену мамам. За п’ять років в премії взяли участь понад 2000 історій про неймовірних мам і бабусь, з яких 61 щаслива мама стала переможницею за результатами оцінки експертів та інтернет-голосування. Започатковано 8 номінацій «Натхнення», «Велике серце», «Сімейний затишок», «Спорт», «Успіх», «Супербабуся», «Блогер» та «Мій Дім – моя EVA».
Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 5 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Шість років поспіль компанія EVA не залишає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача», а наприкінці 2018 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2018». Постійний проект допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
За 16 років компанія зросла до 825 магазинів по всій території України (станом на 18.04.2019), представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 10 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».